Anonym bruker Skrevet 31. mars 2007 #1 Skrevet 31. mars 2007 jeg tåler ingen p piller,ingen hormon.har hat kobberspiral,blei dårlig av den,hadde hat den 1 år,uten at ting blei bedre så jeg måtte bare ta den ut...så nå må vi bruke hoppe av i svingen....vet dette kan vere risikabelt,men,men.....kommer det en spire er hun velkommen:)) har 2 fra før... noen med erfaring???????
Nicita73 Skrevet 31. mars 2007 #2 Skrevet 31. mars 2007 Det går som regel ikke bra i det lange løp, har du tenkt på Lady Comp? http://www.buenaventura.no/ad2.html
Gjest Skrevet 31. mars 2007 #3 Skrevet 31. mars 2007 Min første ble laget på den måten. Ikke å anbefale. Enig med siste taler; ladycomp er flott for de som ikke tåler hormoner og ikke vil styre med hormoner.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 31. mars 2007 #4 Skrevet 31. mars 2007 Hva med pessar eller kondom?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 31. mars 2007 #5 Skrevet 31. mars 2007 Der er jo mange forskjellige p-pillere, du har også minipille,hormonspiral,du har en eller annen dings de legger inn i armen(tror jeg det er)som avgir hormoner.Der er utrolig mye,hvis du bare setter deg ned og leser og prøver ut.Snakk med legen om de forskjellige tingene.
sussa76... Skrevet 31. mars 2007 #6 Skrevet 31. mars 2007 Sitter her med en liten en i magen etter å "hoppe av i svingen". For meg fungerte ikke det.. Så hvis du ikke ønsker ett barn til vil jeg anbefalle noe annet. Min sambore og jeg venter nå vårt 4 barn sammen.. Kondom er ett godt alternativ da. Lykke til.
selfangerkjerringa Skrevet 31. mars 2007 #7 Skrevet 31. mars 2007 Jeg ble til ved hoppe-av-i-svingen-metoden hehe...
Blomman Skrevet 31. mars 2007 #8 Skrevet 31. mars 2007 jeg abefaler og ladycomp (eller pearly om du vil ha noe billigere og mindre). Ladycomp kan oppgraderes til babycomp om en vil bruke den som familiplanlegging.....
adelia*termin 18/10* Skrevet 31. mars 2007 #9 Skrevet 31. mars 2007 Lillemann ble til ved å hoppe av i svingen, he he... Og glad jeg jeg for det, han er bare sååååååååå skjønn:o)
-Amelie- Skrevet 31. mars 2007 #11 Skrevet 31. mars 2007 ...og snuppa her er også et resultat av det (pluss en lite effektiv angrepille) Heldigvis! Hehe.
Lykkelig til snart to:) Skrevet 31. mars 2007 #12 Skrevet 31. mars 2007 Funket faktisk for oss. Sluttet på pillen i oktober for 2 år siden, ville ha pillen helt ute av kroppen før vi skulle prøve å få barn. jeg ble gravid på første forsøk:) men ikke noen metode å ambefale da he, he...
Bleikfeit.no Skrevet 31. mars 2007 #13 Skrevet 31. mars 2007 Jeg er hoppeavisvingen baby og det er også guttungen på 5 mnd. Anbefaler guttungen på det sterkeste - den vakreste i hele verden=)
LilleStjerne Skrevet 31. mars 2007 #14 Skrevet 31. mars 2007 Jeg skulle bytte fra p-plaster til p-piller i fjor høst og tenkte at jeg burde ha en mens før jeg startet på p-pilene igjen. Vi ble enige om å hoppe av i svingen ettersom det var så kort periode. Nå har jeg ei jente på 6 mnd.... Trodde ikke det var fysisk mulig å bli gravid så fort...
Lille søtnos Skrevet 1. april 2007 #15 Skrevet 1. april 2007 Hvis du ikke vil bli gravid så er det ikke en metode som kan anbefales, men du skriver jo at dersom det skulle komme en til er barnet velkomment. Vet ikke om det betyr at dere egentlig ønsker dere flere barn? Hvis ikke ville jeg også anbefale deg å snakke med legen, evt søke litt på prevensjon.net eller andre nettsider.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2007 #16 Skrevet 1. april 2007 Vi hoppa av i svingen i nesten 5 år. Ingen baby her,men litla kom på første forsøk:) Men tror ikke jeg ville anbefalt det akkuratt med mindre det ikke gjør noe om en blir gravid:)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2007 #17 Skrevet 1. april 2007 Vel, for oss har det funket.. Vi brukte den metoden i 8 år før vi fikk barn, og ble gravid på første forsøk når vi ville det. Tror at mannen har veldig god kontroll da, er kanskje forskjell på det. Ville nok ikke anbefale det til andre, for som du ser på siden her, går det ofte "galt".
Anonym bruker Skrevet 1. april 2007 #18 Skrevet 1. april 2007 oi,oi....dette virker ikke særligt trygt.... andre med erfaring?
Tiddelidu Skrevet 1. april 2007 #19 Skrevet 1. april 2007 Vi hoppet av i nesten 3 år, det gikk fint det. Når vi "satte inn støtet", så satt spiren etter tre mnd. =) Nå hopper vi av igjen og satser på det. Har veldig lyst til å bli gravid igjen, men fornuften sier vi bør vente. Men som du sier, h*n er hjertlig velkommen!
yr<3 med 2 gutter! Skrevet 1. april 2007 #20 Skrevet 1. april 2007 Hoppa av i den berømte svingen i omtrent et år før vi kjørte hele svingen... Og da satt'n rimelig med en gang, for ikke å si på første forsøket, han er nå 7 mnd og bader akkurat nå med sin far! MEN, vi var fullstendig klar over at vi spilte med rimelig høy risk. Funka jo da, men....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå