Gå til innhold

Nån som har et fint kjerringråd.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Hadde termin i går! Nån som har et kjerringråd om fødsel?

E så sliten og lei nå! ;)

Takktakk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg godt.

Jeg har jevnlig prøvd følgende kjerringråd, men som du skjønner har det ikke hatt særlig effekt på meg:

gå tur

gå i trapper

sex

kanel

bringebærbladkapsler

akupunktur

tenke på noe annet (kino, konsert etc.)

Tør ikke å prøve lakserolje eller rødvin, det virker litt mindre uskyldig...

Skrevet

Jeg har prøvd det meste over. Samt varmt bad, et halvt glass rødvin og sex etterpå... Ingen baby:(

Spurte jordmor ang lakserolje... Hun sa jeg kun kom til å fa diare.....:(

en venninne prøvde det og satt bare på do.....

jeg har gitt opp...

Skrevet

jeg oxo har har prøvd det meste nå, ikke rødvin da, men det meste....har tom kjøpt meg sånn bio gladin som skal ha samme stoffe i seg som sæd....begynte på de i går, men det har ikke skjedd noe enda, kjenner bare litt mensmurring i ryggen nå......

Skrevet

bio gladin....?? hvor kjøper man det? Har ikke hørt om det. Er det piller??

Skrevet

du kjøper det på helsekost butikken...de er ganske dyre da, koster 226 kr, men verdt et forsøk...

Skrevet

dyttern opp jeg, i tilfelle du er interessert i disse tipsene...he he

Skrevet

dytt dytt

Skrevet

Takktakk! shayan_jente-FØDEKLAR! Har sett på de forskjellige, og prøvd noen av de, ingenting sjer! hihi. Tror jeg smører meg med tolmodighet og bare venter, har jo ventet i 9mnd, så klarer noen dager til! hehe. men igjen takk! ;)

Skrevet

da er vi 2 stk da! he he....vi får bare vente og se om disse luringene har tenkt seg ut snart......skjer nok ting snart se...he he.....hvor blir du å føde?

Skrevet

Min farmor siar at det beste rådet er å sette seg i en stol å holde fast, når man har holdt lenge nok, så kommer babyen... :)

Kan skje ikke helt det du håpte på, men men..Jeg synes hun er litt søt, gamle damen....

Skrevet

selv om det bestemora di sa virka veldig sprøtt så er jeg villig til å prøve jeg,....;o) men hvor lenge er lenge nok?

Skrevet

hehe...for en søt bestemor. men håper ikke lenge er veldig lenge...må i såfall bruke dostol da ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...