Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Ingen erfaring selv, men vil bare anbefale deg å søke i forumet etter det. Har vært mange sånne tråder i det siste!

Skrevet

Jeg brukte dette på slutten av mitt første svangerskap. Venter nå min tredje. Vil absolutt IKKE anbefale lakserolje. Det kan gå skikkelig galt. Noe som skjedde med meg. Det endte med en skikkelig traumatisk fødsel over 3 DØGN og sugekopp på slutten. Kunne gått galt med babyen. Legen hadde ikke tid til å vente på riene for å klippe engang. Han kjørte inn sugekoppen og dro ungen ut på et drag. Jeg sprakk helt til endetarmen.

Neste fødsel var helt problemfritt og herlig. Da ventet jeg til babyen var klar. Sprakk heller ikke i det hele tatt. Noe som jeg var veldig glad for. Svir ganske bra når du tisser etterpå. Fødselen varte 8 timer og var en herlig opplevelse, spesielt i forhold til første :o)

Vil ikke skremme, men dette kan skje. Fikk samtale etter fødselen og de hadde skjønt at jeg hadde brukt lakserolje. Dette er visst en bivirkning av lakserolje.

Anbefaler å vente. Det er bare snakk om noen dager. Lykke til!

Skrevet

Uff.....håper ikke innlegget var for skremmende.....du spurte om erfaring og det fikk du......klem

Skrevet

Vil heller anbefale sex. Sæden hans gjør at livmortappen din blir mykere. Det kan kanskje gjøre en lettere og raskere fødsel. Ei venninde av meg hadde sex tre ganger om dagen de siste dagene før fødsel :o)

Skrevet

Jeg har ikke prøv det ,men ei venninne av meg styrta lakserolje, og hun bæsja på seg og JM under hver pressrie. Var som eksplosjon under hver rie. Hun sa det var det værste hun hadde vært med på. Så jeg skal aldri prøve det!!

Skrevet

Hm. Ja her var det ikke akkurat mye bra å høre om det :( .... Fra folk jeg kjenner har jeg bare hørt positive ting om det, så dette også varierer sikkert veldig fra person til person. Men skulle selvfølgelig ønske at det BARE var positive erfaringer med det da :) da hadde jeg spist hele flasken! (hadde nok spydd underveis da, for smaker helt pyton) Jeg ble så desperat i går at jeg prøvde meg forsiktig på 1sps, men ingenting skjedde. I dag tok jeg 2 sps kl 14.00, og jeg har ikke måttet gå på do en gang! Så ingen effekt her. Ringte legevakten først for å høre om det var farlig da, og de sa at det var det ikke. Det eneste var at jeg kunne kanskje få en litt brå start på fødselen. Men niks! Ingenting skjer her! Så da hjelper det uansett ikke på meg...

Skrevet

Jeg vurderte å kjøpe lakserolje imorgen..... Men etter å ha lest et par innlegg her, vurderer jeg ikke!!

En venninne prøvde det, hun satt bare på do med akutt diare. Ingen baby....

har du prøvd andre kjerringråd??

Skrevet

Hei. Jeg har prøvd å spise "fødepizza" -funket ikke. Har vasket vinduer-funket ikke. Samboer har utført akupressur på meg-det har fremkaldt falske rier og bomtur på klinikken,men det var litt før termin da. Har gjort det i dag og, skal ta en runde til med det senere.(har gjort det flere ganger når det har ført til rier). Nå nettopp har jeg spist pizza med piri piri krydder på (ekstra sterkt krydder), så vi får vel bare vente å se :) Er desperat etter å få det overstått nå. Håper det hjelper med fullmåne i tillegg! Og så skal jeg ta meg et varmt bad senere. (hørt at det kan hjelpe på og) .....hmmmmm......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...