♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 31. mars 2007 #1 Skrevet 31. mars 2007 Har akkurat fått stokkesenga i hus og lurer på en ting... Sånn "bumber" til sprinklene, passer BabyDan sine på Stokkesenga? Kjøpte en Stokkebumper i hvitt, men de hadde jo ikke dyne i samme, og himmelen var bare hvit, så jeg har litt lyst på den hjerterserien i BabyDan istedenfor... Er det noen som har prøvd eller som vet??
Gjest Skrevet 31. mars 2007 #2 Skrevet 31. mars 2007 Har ikke prøvd, men du kan vel bare måle lengden og sammenligne.
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2007 Ja, det er jo sant det.. Hadde jeg ikke tenkt på... ) hihi Vet du forresten om de vanlige bumperene er på noen måte oppdelt for å passe i firkanta seng? Eller er de også bare en lang remse slik at en kan bruke det både i rund, firkanta osv senger?? )
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 31. mars 2007 #4 Skrevet 31. mars 2007 Har BabyDan sprinkelbeskytter. Den er "oppdelt" til firkanta seng ja. Mulig jeg har vært uheldig med min, men den ble veldig slapp etter vask. Har fulgt vaskelappen. Kanskje den ikke er noe godt kjøp?
Gjest Skrevet 31. mars 2007 #5 Skrevet 31. mars 2007 tror det varierer litt fra type til type. Går jo ann å spørre på butikken om du kan få åpne en pakke og sjekke, hvis de ikke vet svaret da. Har forresten kjøpt litt av den hjerteserien til BabyDan selv, men skal ha vogge først, så jeg har ikke kjøpt slik ennå.
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. mars 2007 Søren da! Tenkte jo at det hadde vært supert! Synes den hjerter-serien er så fin... Menmen, da er jo det bare å glemme. Og hvis den ble slapp etter vask også så er jo ikke det noe gøy akkurat.. Er jo ikke billig den heller tenker jeg...
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. mars 2007 Er hjerteserien jeg synes er så fin! ) Får heller sjekke på butikken igjen da... Jeg som tenkte alt var i boks i dag da... Sånn går det når en skal kjøpe for mye på en gang... )
Gjest Skrevet 31. mars 2007 #8 Skrevet 31. mars 2007 Hva med Turiform sin? Sjekk den ut på Skeidar- veldig fin synes jeg og de har og så himmel til.
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 31. mars 2007 Hmmm, fant den ikke jeg... Hvor finner jeg den på nettsidene til Skeidar??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå