Gå til innhold

Mindre aktivitet i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er andregangsgravid og har kjent tydelige spark i magen, også utenpå, hver dag siden uke 17. Er 22 uker på vei nå. De siste dagene har det vært mye mindre aktivitet og jeg begynner nå å bli litt bekymret. Jeg har vært veldig sliten og stressa i det siste og hatt mye hodepine. Noen som har et godt råd for hva jeg skal gjøre? Bør jeg dra til legen over helga?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring ned på føden og snakk med de...Så får du ordentlig svar.

Skrevet

Jeg er förstegangs og har kjent liv siden uke 18, er i min 22 uke nå.

Han har hele tiden värt veldig aktiv, kunne kjenne han på utsiden også en stund men så ble han rolig i 2-3dager...

Kjente liv men ikke sånn som för, idag igjen har jeg kjent en god del av sparkene på utsiden..

Han lå sikkert innover mot magen, eller rett og slett var litt lat i noen dager :) Også har han nå fått et sovemönster så kanskje han sover litt mer...

Sikkert ikke noe å bekymre seg for hvis du kjenner aktivitet men bare i mindre grad :)

Skrevet

men alltid når det gjelder bevegelse o.l, bør du kjenne etter selv...vi er forskjellige og barna våre er forskjellige,så om nokken har hatt det rolig noen dager så mye igjen er dettte ikke likt hos alle...men å høre tips/om andre har hatt det sånt e ok... men kjenn etter selv hva du føle e riktig...

Skrevet

å e du i tvil,så ikke nøl med å ringe føde/jm/lege....bedre å ringe engang for mye enn engang for lite :-) klem

Skrevet

Jeg foeler det litt likt med deg. Har kjent liv siden uke 14 eller saa, og det har til tider vaert ganske mye liv, men de siste to ukene har jeg kjent det mindre. Kanskje jeg bare er blitt mer "vant" til det? Jeg kan tenke at "naa er det en stund siden jeg har kjent noe", og dytter kanskje litt, og da faar jeg alltid svar. Men synes som sagt at det er mindre aktivitet enn foer. Jeg regner likevel med alt er i orden - men litt bekymret blir man jo. Jeg er i uke 25 naa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...