xnjil Skrevet 31. mars 2007 #1 Skrevet 31. mars 2007 jeg er 15+2 dager i dag . i morgen tidlig dyttet jeg på magen med fingrene, og fant noen klumpe under navlen , lurer på om hva klumpene er ? er det ikke farlig å dytte ? min man trodde at det var fosteret, men jeg er i tvil om det . har noen erfaringer med det ?
Bruble Skrevet 31. mars 2007 #2 Skrevet 31. mars 2007 Var nok bare livmoren du kjente ja.. er ikke farlig, med mindre du har kraftige slag... små dytt er helt ok.
Småbarnstreff Skrevet 31. mars 2007 #3 Skrevet 31. mars 2007 Jordmora oppfordra meg til å dytte litt på magen for å tidligere kjenne liv. Det kan ha vært fosteret du kjente!
Caelyn Skrevet 31. mars 2007 #4 Skrevet 31. mars 2007 Jeg dytter stadig vekk, hele dagen Elsker å kjenne konturene av livmor, særlig også etter at jeg så babyen bevege seg på ultralyd, så har jeg blitt mer opptatt av den lille der inne
VinterSol+2 Skrevet 1. april 2007 #5 Skrevet 1. april 2007 jeg dytter tilbake når baby dytter meg! hehe og så dytter baby tilbake, og så dytter jeg og så dytter.... er det rart jeg ikke får gjort noe særlig fornuftig, som å lese til eksamen, feks, om dagen?? hehe når du kommer til jordmor etterhvert og sånn, vil du bli overrasket over hvor hardt de faktis trykker på den lille! Så det skal ikke være noen fare nei:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå