Gå til innhold

Ang. Mme...

ks23 med William og Lucas

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to tvillingutter nå som er vel 6 uker snart. Og de får meste parten av tiden Mme da jeg ikke har nok melk til de... Men nå i det siste har han ene begynnt og gulpe opp nesten alt i det siste..Stakkar redd han ikke får i seg det han skal pluss at han blir veldig urolig og kavete rett etter han har fått det. Er bare de siste dagene dette har skjedd.. Noen som har opplevd eller har noen råd kansje???

Ps Bruker Nan1 fra butikken

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ville jeg prøvd en annen, jeg anbefaler HIPP1, den er økologisk,mild og fin:)

Skrevet

oki så du trur han reagerer på mme?? Hmm.... Får man kjøpt den i butikken eller?? Fikk ett råd ang nan som man får kjøpt på apotek oxo...

Skrevet

Neida, men det kan jo hende han reagerer på akkurat Nan, har hørt om flere som har reagert på den. HIPP får du kjøpt i de fleste butikker, jeg kjøpte den på KIWI.

Jeg bruker den Nan man kjøper på apoteket nå,min lillegutt reagerer på vanlig mme, den er en del dyrere, men det er den verdt:)

Skrevet

jenta vår ble veldig urolig av nan,det virket som den var litt "tung" for den lille magen hennes.

Vi byttet til colett og det fungerte velig bra!

Skrevet

min bruke nan1 ( fra butikken) men det har gått bra da.. men venninna mi sin unge tålte det ikke så kunne ikke bruke det.. bytta over til collett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...