Anonym bruker Skrevet 31. mars 2007 #1 Skrevet 31. mars 2007 denne helga skulle mannen min ha "frihelg". han skulle ut i går, og skal ut i kveld. helt greit for meg, er tross alt ikke ofte det skjer. jeg kjørte han på fest i går kveld. han kom ikke hjem i natt, så i dag til morgenen ringte jeg og sendte meldinger hele tiden for å få tak i han. ble jo bekymra. først kl 14 sender han en melding om at han har det fint, og at jeg ikke trenger bekymre meg. så jeg ringer og lurer på hvor han er. først ville han ikke si det, så sa han at han var hos ei venninne. hørte ho i bakgrunnen, så vet det er sant og jeg vet at de bare er venner (ingen fare for at han er utro). men når jeg sa til han at det går jo an å sende en melding i det minste å gi beskjed om at du ikke kommer hjem, og si hvor du er, slik at jeg ikke bekymrer meg her hjemme, så svarer han bare at jeg må slutte å syte! er det virkelig for mye forlangt å vite hvor han er når han ikke kommer hjem fra fest, og ikke gir noen lyd fra seg før ettermiddagen etter??? han har jo tross alt familie her hjemme, som gjerne vil like å vite hvor han er. det har skjedd før også, men han syns tydeligvis at det er helt greit å bare stikke uten å si noe.. er det bare jeg som er bekymra og sjalu???
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2007 #2 Skrevet 31. mars 2007 Synes virkelig ikke du krever for mye! For å være helt ærlig så hadde jeg overhode ikke godtatt dette. Synes det er ordentlig uansvarlig av han å "stikke av" på den måten uten å gi lyd i fra seg. Han er jo tross alt en familiemann nå. Så jeg synes du er utrolig tolerant jeg! At han kaller det "syting" fra din side synes jeg er urimelig av han. Han må jo forstå at det er fordi du bryr deg og at du faktisk blir bekymret! Greit nok at man kan gå ut alene av og til, men visse forhåndsregler er greit å ha spør du meg.....
mamma til en prinsesse Skrevet 31. mars 2007 #3 Skrevet 31. mars 2007 Hadde nok ikke vert greit for han dersom rollene hadde vært byttet om.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2007 #4 Skrevet 31. mars 2007 nei det gjør du ikke. Jeg hadde ikke godtatt det der... Men nå er vel jeg kansje litt mere striks og sjalu enn deg...Og jeg har mine grunner. Men hvorfor ikke si ifra til deg ihvertfall da at han ikke kommer hjem...Uff kan tenke meg hvor j..... du hadde det igår da, vet hvordan det føles. Håper det går bedre nå da og si til han at det der godtar du ikke heretter om det fortsetter!
Gjest Skrevet 31. mars 2007 #5 Skrevet 31. mars 2007 Jeg syns det er en selvfølge når man har samboer at man gir beskjed om at man er i live....folk som er glad i en blir jo bekymra. Jeg syns ikke du syter nei.
fiona71*2pp Skrevet 31. mars 2007 #6 Skrevet 31. mars 2007 Eh, nei syns du e langt i fra krevanes. Hallo! Så lenge man har mobil tlf me sæ, og alle rundt dæ også har det, så syns æ absolutt at det ikke finnes nån unnskyldninge for å ikke si fra. enn hvis situasjon va snudd da? Hvis det va du som dro ut i går, og ikke kom hjem på natta, og heller ikke hadde meldt å gitt beskje??? Og du sov over hos en kompis? Hadde ikke han bekymra sæ da? Eller hadde han bare tatt det for go fisk at du hadde det bra..
duppsko Skrevet 31. mars 2007 #7 Skrevet 31. mars 2007 Jeg hadde klikka fullstendig for å si det sånn. Blir sint alltid jeg om mannen min ikke er hjemme til "normal" /avtalt tid, eller ikke svarer på telefonen. Mannen min hadde heller aldri fått sove hos ei venninne. Du vet jo aldri hva som KAN skje. Respektløs, og fæl er (var) han!!!!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2007 #8 Skrevet 31. mars 2007 utfra det du skriver, syns jeg du er en smule naiv.. hvis du er så sikker på at han ikke er utro med denne venninnen, hvorfor kunne han da ikke si han var der? og hvis han har rent mel i posen er jeg helt sikker på at han ville ha sagt i fra hvor han var før han dro dit. Sorry, men dette stinker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå