Anonym bruker Skrevet 31. mars 2007 #1 Skrevet 31. mars 2007 Når kjæresten din ikke liker å være med deg.... Vi har vært sammen i 7 år, og har en liten jente på 6 mnd. Vi har alltid gjort alt sammen og han har vært min beste og eneste venn. Etter at vi fikk datteren våres, så vil han ut hele tiden, men jeg kan ikke være med fordi datteren våres sover. Føler jeg sitter alene hele tiden. Har ingen venner, så det blir liksom bare meg og gullet som sitter her. Er da vel ikke bare jeg som har fått barn??? Han sjønner ikke det at man ikke kan fortsette som før. Hvis han skal ut noen ganger så spør han meg om vi skal være med selv om han vet at vi ikke kommer hjem før langt etter leggetid. Det går ikke for hun blir så utrolig grinete, og må legge seg. Men da er det liksom greit for da har han spurt meg, selv om han vet jeg ikke kan. Noen ganger når han skal noe så sier jeg at vi blir med. Men da skal han absolutt bruke den bilen som vi ikke får barnevognen inni. Hvis jeg da får overtalt han til å bruke den andre bilen sånn at vi kan være med, så gjør han alt han kan for å bli kvitt oss. Om ikke vi heller vil ditt og datt. Selv om jeg sier nei det vil jeg ikke så kan han prestere å spørre meg om det både fire og fem ganger. Da lyser det jo at han ikke vil være med oss. Sier jeg det til han så nekter han. Han bruker hver eneste mulighet til å komme seg ut av huset. Syns det er kjedelig å være hjemme. Og det syns ikke JEG????? Men er en selvfølge at jeg skal bli sittendes igjen alene hele tiden. Føler meg så alene i dette forholdet, og det gjør direkte vondt når han ikke vil være med meg. Jeg er så ulykkelig...........
Fridulf Skrevet 31. mars 2007 #2 Skrevet 31. mars 2007 kanskje han lider av det "føler at jeg ikke strekker til" syndromet når han "nettopp" har blitt pappa. Panikk rett og slett. Vil ut hele tiden, for å slippe å bli konfrontert. Om du snakker med han om dette, hvor mye det sårer deg at han ikke vil tilbringe kveldene med deg når jenta har lagt seg, så er han jammen ikke mye til kjæreste!! blir irritert av å lese om sånne menn:(
Anonym bruker Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 Hvor gammel er han? Hvorfor har du ingen venner? har du ingen barselgruppe å være med i? Har ikke typen din venner med damer so du kan bli kjent med? Kanskje han han har fått "panikk" for ansvaret et barn fører med seg? Hva gjør han når han er ute da? med kompiser eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå