Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei jenter..

jeg er litt bekymra..

er 18+2 idag og har ikke kjent liv enda. vi er noen venninnder som alle er gravide, ca like langt og de kunne mærke liv i uke 15-16.. føler meg litt uttafor.. hehe

men hvis det hadde skjedd noe med den lille så hadde jeg kunnet merke det, ikke sant eller jeg hadde fått en SA ikke sant??

takk for svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt vanlig å ikke kjenne noe enda! Jeg kjente det første gang sånn ca der hvor du er nå og etter det har jeg kjent babyen hver dag. Kan også hende at du har kjent det, men ikke helt vet det enda, for jeg trodde først det var luft.

Skrevet

Med første mann kjente jeg ikke liv før i uke 20, og denne gangen har jeg fremdeles ikke kjent noe og er i uke 16/17 nå. Og nå vet jeg jo sånn ca hvordan det kjennes ut.... Så det er ikke uvanlig!

Skrevet

Slapp heeeelt av!!Da jeg gikk med 1 mann,kjente jeg ikke liv før uke 22..Denne gangen,kjente jeg liv først i uke 20,de sier jo at 2 gangsfødende kjenner tidligere,men det trenger ikke å stemme altså..kommer mye an på hvordan morkaka ligger også!Bare ta det med ro,plutselig kjenner du små dytt:)

Skrevet

bare tenk på hvor bitteliten den lille tassen er enda, og enda er det fostervann ++ som demper alle bevegelser... Et under at man kjenner noe i det hele tatt så tidlig!!

Skrevet

Hei! jeg venter nr 3 og har ikke kjent liv før uke 20 noen av gangene. Er nå i uke 24 og merker ikke så veldig kraftige spark enda. Har forliggende morkake så derfor jeg ikke kjenner det så veldig godt enda.

Skrevet

hei jenter.

tusen takk for svar, litt mer rolig nå.. hehe.

vil prøve å slappe av til neste scanning. :)

takk igjen.

klemz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...