Gå til innhold

Vil jeg bli godkjent hvis...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

dersom alt annet er fint på attesten, men jeg er betydelig overvektig?(mann er ikke) ellers i fin form, og har ingen helseproblemer, er aktiv osv, men er ganske overvektig.. vet Kina sier nei til overvektige, men hva med andre land??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det mer overvekt er forholdvis nytt og jeg har i allefall ikke hørt om at andre land sier nei pga dette. Synes det begynner å bli litt ekstremt jeg da, når folk nektes å adoptere pga overvekt, diabetes etc. Skal det bare være perfekte mennesker som skal få adoptere eller?

Det er andre ting som burde vektlegges myyye mer enn små helseskavanker og overvekt synes jeg....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Vi skal adoptere fra Colombia. Søknaden vår er nå hos Bufetat og vi venter i spenning.

Jeg er det man kan kalle betydelig overvektig. Og mannen er overvektig (hvis du skjønner forskjellen).

Vi er begge i bra form, trener, sunne og friske. Og dette er våre fastleger veldig klar over. Det kommer ikke frem på våre legattester at vi er overvektige. Og heller ikke i sosialrapporten. Så da kan jo ikke bufetat vite at vi er overvektige?!

Det jeg egentlig skulle si (for nå ramla jeg litt ut her:)) Har virkelig legen din skrevet på attesten din at du er overvektig?

(og jeg tror ikke overvekt har noe å si for Colombia) Man får bare prøve å gjøre seg så smal som mulig på bildepresentasjonen:) Hehehe...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååh jeg håper virkelig det altså..... har så lyst til å adoptere, og vi har en egen, men nummer to virker umulig.... har prøvd i over et år, og mistet 4 ganger, så begynner å bli lei av nedturene.... har tenkt en del på brasil. men colombia er jo også aktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...