fiona71*2pp Skrevet 31. mars 2007 #1 Skrevet 31. mars 2007 Fikk forslag av ei her til å prøve bæresjal, og har vært inne å sett på nån sider no.. Moby wrap va utsolgt, men dæm hadde Moby D, o.l Så også på ringslynger..?? Men ka har dåkker, og e det veldi vanskelig å knyte di her sjalan? vil jo helst ikke miste bane i golvet eller nåkka.. Men æ syns jo ellers dæm så fantastisk ut.. Så skikkelig koselig ut syns æ.. vil ha.
Blomman Skrevet 31. mars 2007 #2 Skrevet 31. mars 2007 jeg har ringslynge... det er veldig lettvint! også har jeg et EllaRoo sjal fra alveslottet - klarer knytingen med barnet frampå bra - må få instrukjsoner av fjummsi før jeg får til ryggbæringen - emd dete r litt instruksjoner på tetteinntil.com - de er kjekke å se på ;-) På tettinntil er det og bærehjelpere på forumet (mulig du må registrere deg...) Lykke til
Gjest Skrevet 31. mars 2007 #3 Skrevet 31. mars 2007 Jeg har maya wrap og syns den er bra, men ikke alle trives med bæreslynge. Jeg vil også anbefale tettinntil.com, for der er det mange som har prøvd alt mulig rart, og det er dessuten masse linker til nettbutikker
Mini-me:) *gravid* Skrevet 31. mars 2007 #4 Skrevet 31. mars 2007 Jeg har Moby Wrap og er kjempefornøyd!! Både jeg og snuppa elsker det. Syns ikke det er så vanskelig å knyte, det er virkelig verdt å lære seg det. Jeg kjøpte mitt på mixmax.no
fiona71*2pp Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2007 Ok, no har æ bestilt mæ ett Moby wrap! E veldi spent no om æ får det tell å fungere... )
ScaryMama Skrevet 31. mars 2007 #6 Skrevet 31. mars 2007 Jeg liker min moby wrap veldig godt men tror at moby d er enda bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå