Gå til innhold

Hvor får jeg tak i Emmaljunga???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe Emmaljunga Edge Duo Kombi, men er litt rådvill for hvor jeg får tak i den..

Var på hjemmesiden til Emmaljunga, men de hadde ingen forhandlere registrert i Oslo, Akershus eller Østfold. Det kan da ikke stemme?

Har vært på Babyproffsen på Svinesund og babybutikken på Nordby, men de butikkene førte omtrent ikke annet enn Brio-vogner (og som kjent ble dise "slaktet" i teste på TV2)

Noen som kan hjelpe???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At Brio-vognene ble "slaktet" var vel å ta litt hardt i :) De feiliene som ble oppdaget er utbedret av Brio etter at testen ble utført, så d skulle ikke være noe problem :)

Men jeg har iallefall bestillt meg Emmaljunga selv :) har hørt at de selges i en butikk i Strømstad (Kattis?) hvis du vil til Sverige for å handle..

Hvis du går inn igjen på Emmaljunga sin side og på forhandlerliste finnes d fire forhandlere i Akershus, derav to i Oslo, og en i Østfold...Du må bare merke av inni den lille runde ringen og så trykke VELG helt til høyre :) Da velger du forhandlere som har bare barnevogner, eller forhandlere som har barnevogner pluss first class bilsetet :)

Skrevet

Rudo Helgesen på Grønland og i Ullevållsveien, samt Babykos i Sandvika selger disse vognene i Oslo. Har vært idag og sett på dem, de er kjempe fine. Tenkte å sjekke ut Sverige jeg også for de er jo ganske dyre, men nå har jeg fått sett på dem fått ting demonstrert, så nå veit jeg hva jeg vil ha... Super praktiske vogner..

Skrevet

bebito i trondheim har de..kanskje de sender? videre har jeg hørt vognhuset rudo skal ha emmaljunga da

Skrevet

Hvis du ønsker å kjøpe den i Norge så får du kjøpt den i Fredrikstad, ikke så laaangt unna ski? Der det står du bor.

Men jeg har selv kjøpt vognene i strømstad. På Katti`s babyshop der jeg har spart en del kroner.

Men du burde ringe ho og høre om hvor lang leveringstid det er på vogna. Min kommer ikke før i uke 24......

Hvis du vet hvilken av fagene du ønsker deg da.

Jeg har vært både på Silje`s babyshop i fredrikstad og i strømstad og de er begge veldig dyktige og kan det de snakker om.

Om du lurer på noe nærmere så kan du sikkert bare sende meg en personlig meldig. så skal jeg prøve å hjelpe deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...