maggedutti Skrevet 31. mars 2007 #1 Skrevet 31. mars 2007 hei. jeg har en tendens til å se sånn "besvimelses-stjerner" ganske ofte. skikkelig ubehagelig.. lurer på om det kan ha noe me blodtrykket å gjøre..? bør jeg kontakte legen, eller er dette normalt?
Smurfemamma *1rosa+2blå* Skrevet 31. mars 2007 #2 Skrevet 31. mars 2007 Høres ut som blodtrykksfall..vanlig i graviditeten..jeg hadde det tidligere. Pass på å sette deg ned til det går over ,ganske ekkelt men helt ufarlig..du kan jo nevne det neste gang du skal på kontroll..hvis du besvimer bør du kanske kontakte legen, men det må du vurdere selv,etter hvor plagsomt det blir.
Mamma Mirabell Skrevet 31. mars 2007 #3 Skrevet 31. mars 2007 jeg ahr det oxo ofte.. ikke bare når jeg er gravid heller... har fint blodtrykk så er ikke det hos meg i alle fall... jeg har ikke kontaktet noen lege for dette siden det går over når jeg roer meg. setter meg ned og slapper av.. er nok kroppen som sier ta det med ro kanskje ??
ninsoer Skrevet 31. mars 2007 #4 Skrevet 31. mars 2007 kan få BT fall selv om bt er normalt ellers.. om man stresser eller går i butikker.. jeg har BT på 110-130/60-70 d er helt normalt.. men får BT fall når jeger i butikker å får følelsen av at jeg svimer av.. av og til sånne stjerner.. men jeg får d slik hvis d er lenge siden jegha spist og BS sikkert ikke er så høyt.. har ikke sv.skaps diabetes men merker d om d er en go stund siden jegha spist..
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 31. mars 2007 #5 Skrevet 31. mars 2007 jeg også får det viss jeg har det for varmt eller har stresset mye. blodtrykksfall tror jeg et. kroppen sin måte og si at nå må du slappe av på=)
mamma+litenspire Skrevet 31. mars 2007 #6 Skrevet 31. mars 2007 æ så stjerne då æ hadde sv.forgiftning..
maggedutti Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. mars 2007 takk for svar, jenter! tok en telefon hjem til mamma, og hun sa at d sansynligvis hadde noe med blodtrykket å gjøre, ja. sist jeg var hos jordmor var BT 100/60. fikk beskjed om å ta det litt me ro, og å drikke mye vann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå