Anonym bruker Skrevet 31. mars 2007 #1 Skrevet 31. mars 2007 Gutten min nekter å spise i dag.Har kun fått i han 150 ml mme og 1 porsjon grøt i hele dag.Bør jeg være bekymret,eller klarer han seg på det en stund?
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2007 #2 Skrevet 31. mars 2007 dytter.han har forresten feber.da er det vel kansje normalt med dårlig matlyst?
♡ A & E ♡ Skrevet 31. mars 2007 #3 Skrevet 31. mars 2007 det er ikke krise om barn ikke vil spise en gang i blant. senest igår gikk det 6 timer etter frokost før gutten min ville ha og jeg syntes det var litt ekkelt men han var i god form og var bare ikke sulten! det kan ha noe med at han ikke er frisk ja. bare prøv å gi, og vil han ikke ha så prøv å få i han litt ekstra væske. er det noe som fortsetter og blir vane må man ta det opp m lege.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2007 #4 Skrevet 31. mars 2007 Takk for svar.Ska prøve å slappe av,er ikke så lett alltid.Hilsen mamma til en annen alexander:)
♡ A & E ♡ Skrevet 31. mars 2007 #5 Skrevet 31. mars 2007 nei, en blir stressa for en vil jo så gjerne at de skal spise ordentlig og da merker de jo at mamman er stressa og da vil de ihvertfall ikke spise,som en ond sirkel, hehe!
mamma og my Skrevet 31. mars 2007 #6 Skrevet 31. mars 2007 Veldig vanlig med lite matlyst ved feber. Det viktigste er å få i han drikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå