Anonym bruker Skrevet 31. mars 2007 #1 Skrevet 31. mars 2007 Her er rimelige kort til alle anledninger. Du kan designe dem selv også. http://www.vistaprint.no
Lillnita. Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Takk for tipset. Hadde tenkt å lage invitasonene selv, men tror nok jeg bestiller derfra isteden =)
♥Snulder Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 Vi bestilte "sett-av-datoen" magneter derifra. Det det ikke blir opplyst om er at dette blir laget i utlandet.... dermed så kommer det toll og avgifter på toppen!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 Toll og avgifter kom det ikke hos oss da vi bestilte. Betalte med Visa med en gang og kom etter noen dager.
♥Snulder Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 Det gjorde jeg og... men vi handlet over den tollfrie grensen.
mammamamut Skrevet 4. april 2007 #6 Skrevet 4. april 2007 jeg har bestilt masse fra vistaprint.no (har firma) og har alltid kun betalt frakt. Betalt alt på forskudd med visa og aldri betalt noe toll greier!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå