Anonym bruker Skrevet 31. mars 2007 #1 Skrevet 31. mars 2007 Er det vanlig at unger på 1 år får mat på natten?
så var vi 4 Skrevet 31. mars 2007 #2 Skrevet 31. mars 2007 hver natt eller innimellom? Martin har slutta med nattmaten sin, men de dagene han spiser dårlig har han seg en liten slurk om natta også. Hver natt tror jeg kanskje er litt dumt pga tenner i hvertfall.
så var vi 4 Skrevet 31. mars 2007 #4 Skrevet 31. mars 2007 Er litt vanskelig å bedømme uten å vite noe om aktivitetsnivået og vektøkning osv, men min mening er at ungene spiser når de er sultne. Hvis det er slitsom for dere ville jeg vurdert avvenning.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2007 #5 Skrevet 31. mars 2007 Jeg ammet min eldste til hun var 1,5år og da innimellom på natten om hun våknet. Hun har nå fått hull i 2 tenner og fikk ganske klar beskjed at det var nattammingen som var skylda. Tannlegen kunne se hvilke tenner som hadde kommet etter at jeg sluttet å amme. Vi pusser og har pusset tennene morgen og kveld siden de kom. Hun drikker ikke saft eller brus og spiser kun litt godteri på lørdagen , men ikke alltid. Hun er nå 2,5år... Min nr 2 nattavvente jeg ved 7mnd, ufattelig deilig og det var ikke noe problem. Nattmat er etter en viss alder bare en (u)vane og jeg antar da at hn spiser greit på dagen:)
katoes Skrevet 31. mars 2007 #7 Skrevet 31. mars 2007 Jeg hadde ikke giddi for å si det sånn... Barn trenger ikke mat på natten etter de har blitt et halvt år. Ingen jeg kjenner mater barna sine på natta når de har blitt så store.
Minto Skrevet 31. mars 2007 #8 Skrevet 31. mars 2007 Jeg håper ikke det.... Driver å vender min på 8 mndr av med det nå...er slitsomt, men vet det blir bedre når hun sover uten å trenge mat innimellom!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå