Gå til innhold

fra vugge som gynger til sprinkelseng - Problematisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker å begynne å legge lillegutt i senga isteden. Noen med erfaringer.. som det sikkert er =) GIkk det greit? Sprinkelsenga står jo liksom rolig.. hm.. men tror det skal gå greit =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytt* Må jo være noen som har erfaring med det?

Skrevet

her gikk me over fra vugge til sprinkelseng da lillegull var 9 mnd. begynte å snu seg rundt da. da hadde eg han i babysafe som var festa i senga,så han ikek skulle komme seg rundt alle veier, for da klarer han ikke sove. den første kvelden skrek han i en og en halv time før han sovna. neste kveld sovna han like fort som han alltid har gjort=)

Skrevet

Gikk bra med meg, gutten min er 4 mnd.... Han sov 11 timer den første natten, noe jeg ikke hadde ventet.

Vugga ikke voggen noe på slutten, slik at han skulle bli vandt til å stå rolig.

Hvis du får problemer, finnes det også hjul til å ha på sprinkelsengen slik at du kan skape litt bevegelse der også.

Lykke til:)

Skrevet

Vi begynte å legge junior i sprinkelsenga for ca 1 1/2 uke siden, da var han 11 uker. Helt siden vi kom hjem fra sykehuset har han sovet i vugga si, så vi var litt spente, men det gikk kjempefint. Vi tok med pleddet som vi ruller sammen som en pølse og legger ved hodeenden for å lage et lite "rede" til han, og det tror jeg gjorde overgangen mindre. Han liker å borre nesa inn i pleddet og sover så godt så. Første kvelden måtte han få smokken for litt ekstra trygghet, men nå trenger han ikke den heller for å sovne.

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...