Anonym bruker Skrevet 31. mars 2007 #1 Skrevet 31. mars 2007 Det ble slutt mellom meg og faren til min sønn mens jeg gikk gravid(ca 4 mnd på vei). I de resterende månedene såg jeg ikke han og hørte svært lite. Kanskje en sms en gang i mnd om jeg var heldig. Nå rett før fødtselen sa han at han skulle stille 100% opp for oss. Han var med på fødtselen og skal ha skryt for støtten der, men etter det har vi bare sett han 3 ganger, 2 ganger på KK og en gang her hos meg. Hver gang jeg spør når han skal komme på besøk eller sier jeg trenger hjelp, kommer det unskyldninger om at han har så dårlig tid. Enten er det jobb, trening eller de to barna han har fra før av. Ok, barna er en grei ting, for det forstår jeg jo, men de andre er jo en prioriteringssak, spesielt trening.. Ønsker jo at min sønn skal få best mulig kontakt med sin far, men når det er på denne måten,så vet jeg ikke. Ikke har han tilbudt seg å betale noe utstyr som er kjøpt inn og barnebidrag... vel, har mast på han,men ikke sett noe til det,så jeg må vel på NAV for å få de til å fikse det. Sønnen min er nå 16 dager,så det er jo ikke så lenge siden han ble født, men lenge nok synest jeg når han sier han skal stille opp 100%.. (jeg har full omsorgsrett) Hva mener dere? Bør jeg bare gi blaffen og se hva som skjer, eller skal jeg fortsette å mase?? Skal sies at vi snakkes på msn så og si daglig, men det hjelper jo ikke på kontakt mellom far og sønn....
så var vi 4 Skrevet 31. mars 2007 #2 Skrevet 31. mars 2007 Du må gjøre det som passer dere best. Jeg har slutta å invitere og "mase" for det tar for mye av min energi og oppmerksomhet hvis jeg skal gå å irritere meg eller fundere på om/når han kommer og om han bryr seg. Hvis han ikke klarer å prioritere ungen er det sannsynligvis en grunn til det...
-Amelie- Skrevet 31. mars 2007 #3 Skrevet 31. mars 2007 Det er kanskje litt tidlig å skrive faren helt av, når sønnen deres bare er 16 dager gammel. Klart det kan føles som om han skulle sett sønnen mer, men siden dere snakkes daglig er det jo ikke sikkert han har samme oppfatning av ting. "Mas" fungerer nok sjeldent uansett... Kanskje du kan ligge litt lavt i terrenget en stund, og se hvordan det går? Så lenge barnefaren vet at han er velkommen til å ta kontakt, så synes jeg i grunn det burde være nok. Men da må du jo forsikre deg om at han vet at han er velkommen (det har du sikkert gjort).
Singelmamma og banden Skrevet 1. april 2007 #4 Skrevet 1. april 2007 Hvis han har vært på besøk tre ganger på to uker synes jeg ikke du skal klage egentlig. Mange som bare ville vært innom en gang eller ikke i det hele tatt på samme tid. Gi ham litt tid, ikke mas, men si at han er velkommen innom når det passer, så tenker han seg nok om selv etterhvert. Og mest sannsynlig vil han nok stille opp like mye for sønnen din som han gjør for de to andre barna sine, men enn så lenge er det jo lite han kan gjøre så lenge det er du som har puppene.... ;-)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2007 #5 Skrevet 1. april 2007 Herregud for noen tafatte menn..............det er barnet deres..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå