lille_me85*Fødeklar* Skrevet 31. mars 2007 #1 Skrevet 31. mars 2007 Etter 11pp klaffet det, men vi mistet i uke5. Så nå går jeg snart inn i 2pp etter sa. Men jeg kjenner at denne prøvingen tar på!! Nå er det til og med gått så langt at jeg er blitt skikkelig lei av sex! Vet det er slemt å si, men det er nå blitt slik at jeg orker ikke mere. Neste pp tror jeg at vi bare kommer til å ha oss rundt EL. Har nesten mistet gleden helt når det gjelder å ha seg. Det tar virkelig på denne prøvingen og når i tillegg de fleste vennene dine er blitt gravide og også fått barn i løpet av alle dine prøveperioder. Kunne ikke det vært lettere å bli gravid!!!!
Suretær Skrevet 31. mars 2007 #2 Skrevet 31. mars 2007 Skjønner godt hva du mener. Er i 11 pp selv, og pliktsexen blir mindre og mindre spennende og tærer på lysten.Vi har litt krise rundt dette, hadde en snakk om det senest idag morges. Det er vanskelig for oss begge, og jeg er ofte lei meg fordi jeg føler meg uta av stand til å bli gravid=mindre kvinnelig. Huff, har grått i natt - er så lei av alt. Søsteren min er akkurat blitt gravid så jeg gleder meg heldigvis over det. Men det setter enda mer press på meg. Hadde jo vært perfekt hvis vi kunne paralellkjøre.Finner heller ikke EL denne gangen, burde hatt det igår men kun blendahvite tester. klem
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 ja,skjønner hva du mener. forrige pp gikk vi virkelig inn for annenhver dag,har prøvd før,men ikke gjennomført det ordentlig. ble til at når el var over så ble det ikke noe mer.... nå har jeg egentlig gitt opp,så kommer ikke til å tenke mer på det. må bruke el-tester for å vite ca når jeg har el,og det kommer jeg ikke til å gjøre. så nå blir det bare kosesex,så satser vi på å komme igang med ivf til sommeren. tror bare det er dumt med all lage-baby-sexen. ta det som dere føler for,så klaffer det nok:-) masse lykke til!! klem
lille_me85*Fødeklar* Skrevet 1. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2007 I dag fikk jeg første mens etter Sa. Så denne måneden håper jeg virkelig det klaffer, er så ufattelig lei av dette prøve styret, det sliter på meg og samboer. Skal gjøre alt som står i min makt for at det skal klaffe denne måneden!!!!! Tror ikke jeg vil greie flere pp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå