Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi på 6 mnd har hatt helt tørre bleier i 1 døgn ca.. ho tar ikke flaske så eg får ike gitt ho erstatning (jeg ammer) ho får ersttning i grøten da. for tør bleie indikerer vell på at ho ikke får nokk veske??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil hun ikke amme da??Eller ammer hun,men tisser ikke...?Ja,det indikerer det.Og det var lenge med helt tørre bleier?Ville ringt legen jeg...

Skrevet

ho spiser ja altså ammer men jeg tenkte at jeg kansje ikke har nok melk derfor ville jeg prøvd tileg men ho liker ikke flaska..nå ligger ho å sover så eg skal sjekke bleia da og om den er tørr ringer eg og hører med legen

Skrevet

Vi har samme problem med vår jente på 8 mnd. Har nesten slutta å amme da ho ikke vil ha pupp mere, men samtidig er hun ikke veldig interessert i flaska. I følge vår hs trenger ikke bleiene være tunge, bare det er litt tiss i dem. Noen ganger er det så lite tiss at jeg må virkelig kjenne etter med hånda. Se ann almenntilstanden hennes, er hun blid og fornøyd og i ellers god form går det nok fint! Både lege og hs har sagt til oss at normalt sunne og friske unger ikke "tørster i hjel frivillig". Tilby pupp/flaske ofte, en slurk her og der gjør underverker! Løsningen på flaskenekt her hos oss er å gi mme/mm/vann dirkete fra vanlig voksenglass. Det blir selvsagt litt søl, men da får snuppa i seg endel veske og synes det er sååå gøy! Vi tilbyr forresten vann ca hver halvtime nå, en slurk her og der:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...