Gå til innhold

Er gutten min veldig STOR for alderen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns han er blitt såå stor jeg, å nå på 3 mnd kontroll var han 67 cm og 7 kg, veide 3100 da han ble født...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta mi på 6 mnd er 64 cm og 6 kg.. men ho er veldig lita..

Skrevet

Når Lukas var 3 mnd. var han 65 gram under 7 kg og 63 cm.

Skrevet

Ja, jeg syns det da min gutt er 5 mnd og mindre enn din! (6500 + 66 cm) Men han var liten da han ble født.

Skrevet

Gutten min er 7 uker og er 6730gr og 62 cm.=) men nå var han stor ved fødsel og, 5 kg. Men det er bare bra det at han er stor og god=) Ingenting som er skjønnere enn litt lubne babyer=)

Skrevet

Sønnen min var 7025 g og 61,5 cm på 3 mnd-kontrollen. Han var 3120 g ved fødselen, så det ble en bratt vekstkurve her også. Men det er ingenting å bekymre seg for!

Skrevet

Han er sikkert litt stor, men likevel godt innenfor normalen! Noen barn er store og andre er små, ingenting å bekymre seg for:) Snuppa mi er 8 mnd og er nå 7100g så hun er i den andre enden av skalaen;veldig lita. Størrelsen spiller ingen rolle så lenge barnet følger sin egen kurve:)

Skrevet

Nikolai var 64 cm og 7,4 kilo... Men jeg vet at han er stor men likevel innenfor normalen. Naa er han 5 mnd og er 72 cm og 9,1 kilo:)

Skrevet

Kan legge til at han var 3410 da han ble foedt...

Skrevet

Gutten min er 3 mnd og 9kg. Han var 5kg da han ble født. Han følger sin egen kurve fint, det gjør nok din også. De er jo bygd forskjellig, og gutten min er kraftig i kroppsbygningen, ikke spes tykk.

Skrevet

vokst mye da:) Min var 7300 g og 64 lang.. Men han var 4410 g og 51 lang da han ble født:)

Skrevet

Da minsten var 2 1/2 mnd var han 65,5 cm og 8360g. Han var 4,6 kg da han ble født.

Skrevet

på 7mnd kontrollen var mi 7005g og 65cm, hun var3210g når hun var født da, og 48cm,. så jeg syns han er stor da :P men lubne babyer er de søteste, de skal vere litt godeog runde:)

Skrevet

Min var 7600 på 3 mnd kontroll:) Men 62 cm da. Liten og rund:). Har stagnert litt nå, var 8080 på 4 mnd.

Skrevet

Han er vel større enm gjennomsnittet hvertfall.

Min første var også ganske stor som baby,nå er han tynn som en flis. Er bare bra at de er store når de er små!!!

Nå er minsten min 3 mnd og veier 5500. Han var nesten 4400 da han ble født,dvs gått opp 1100 g på 3 mnd,det er ikke gøy, flydd til leger/HS minst en gang i uken,og han sliter medå gå opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...