Gå til innhold

hvordan ble puppene deres etter amming....og

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lenge ammet dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ammet førstemann i 1,5 år , hadde 1mnd ammefri så fødte jeg nestemann og ammet henne i 7mnd...og ja de ser ikke ut i måneskinn. Hadde forholdsvis store pupper før graviditeten, 75 C/D og føk opp til 80 F...nå er det 3mnd siden jeg sluttet å amme og de henger og er ganske tomme, har heldigvis ikke strekkmerker.

Agrer derimot ikke et sekund på at jeg har ammet mine to så lenge jeg har, er så glad jeg fikk til det.

Om en mnd skal jeg derimot på konsultasjon på colosseumklinikken for brysløft og et lite innlegg så puppene mine blir ca sånn de var før igjen. Skal også minske området rundt brystvortene, ikke noe pent med store brune ringer synes jeg.

Skrevet

ville også bare legge til at det er graviditetene som gjør den største forandringen m puppene og ikke ammingen i seg selv...

hilsen jeg som svarte over her

Skrevet

uff....mine var veldig små før graviditet, nå ammer jeg....henger og ser slappe ut ja....:P uff men faktisk ikke så ille som jeg hadde trodd de skulle bli..

Skrevet

ammet i 9 mnd og puppene ble borte haha : )

Skrevet

Fader! Jeg ammet bare i tre mnd, men likevel har puppene mine blitt mye midre og helt "livløse".. To bitte små myggestikk! :'( Jeg hadde kjempe fine pupper under graviditeten, men nå..? Vel.. Not nice at all!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...