Gå til innhold

Bruker dere saueskinn i vogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt usikker på om jeg skal kjøpe det. Vi har jo voksipose og kommer til å bruke den hvis det er kaldt når babyen skal sove ute. Var på babyshop i går og holdt på å kjøpe. De kosta 299 kr. Er bare redd for å kjøpe masse jeg ikke kommer til å ha bruk for. Hvordan skal dere evt bruke det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger vel ikke både saueskinn og pose. Vi skal ha saueskinn, men bare dyne og teppe, ikke pose.

Skrevet

Har kjøpt to saueskinn vi. En til å ha i vogna og en til senga. Så slipper vi å bytte hele tiden. Kosta også 299,- pr stk, så det var jo ikke så ille pris. Kommer ikke til å bruke voksipose tror jeg hvis været fortsetter som nå. Kommer bare til å bruke dyne og et deilig teppe kanskje over der igjen. Det er planen, men man vet jo aldri. Er førstegangs her, og det er mye som høres kjekt ut som ikke er det i praksis.

Skrevet

Jeg skal ha skinn i vogna i stedet for pose. Venter med å kjøpe det til høsten igjen.

Dyne over så klart :)

Skrevet

Posen blir kanskje mest brukt på hvis babyen skal sove ute på morgenen. Er ganske kaldt her vi bor. Er jo også veldig praktisk å legge babyen i vanlige klær i posen, og slippe all påkledningen hver gang. Også liker de jo å ha noe tett rundt seg i begynnelsen. Har to barn fra før, men disse er født til andre årstider. Blir deilig med et vårbarn nå:

Tenkte kanskje "skinnet" kan være kjekt på andre måter. Hvis vi f.eks skal på bytur og babyen sitter i bilsetet med dress. Da blir det varmt med posen. Uansett var det jo billig da. Sikkert deilig å ha et i senga også ja:)

Vi går en deilig tid i møte nå, hvor det blir varmere ute og det er deilig:) Gleder meg til lange trilleturer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...