Gå til innhold

mange som enno ikke har født?


ninsoer

Anbefalte innlegg

jeg ha enno ikke født.. men har termin i dag da... ser ut som d bi april baby på meg gitt..

hadde så sterk filing på at den kom noen dager før men neida.. ingen tegn til at den vil ut me d første..

har hatt litt hyppigere kynnere de siste dagene.. men ikke noe andre tegn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg sitter her selv og bare venter jeg også,termin i dag...har utrolig vondt i ribbena på høyre side og klarer nesten ikke å sitte,noen kynnere har jeg merket men det er ikke all verden.lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin på tirsdag, men har enda ikke født. :-/ Nå begynner folk å ringe, sms etc også. "Skjer det noe?" Hmf. Lærer en del om hvordan jeg selv skal oppføre meg når en venninde er gravid i fremtiden... :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin 25. mars, og nå ser det jammen ut som om det blir aprilbarn på oss i stedet!

 

Ventetiden er tung, må bare innse at jeg ikke bestemmer når det skal skje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin på onsdag, så her blir det april baby! Men når.....?! Venter i spenning.... Lite følelse på at det skjer noe..., men det kommer når du minst aner, sies det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja aner at d kan bi litt venting ja.. men d går vel greit.. ha jo forberett meg på d da..sånnsett er d jo litt greiere..

men håper at jeg får nurket ut snart.. ha ventet så lenge på d..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lenge siden jeg har vært her inne nå er selv på overtid men bare en dag da. har prøvd alt er lei. føler meg så tung og sliten men holder vel ut litt til. prøver å gå mye tur men det hjelper ikke stort. gleder meg så til lille jenta kommer at jeg blir helt syk av lengsel.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager på overtid og ja du kan si at telefonen ikke står. Tar det med godt humør nå men bare gi meg noen dager,-) Best er det når folk ikke får tak i deg på første forsøk, da er de jo overbevist om at du ligger på føden..men neida var bare ute en tur. Våknet 2 dager på rad veldig skuffet over at ingenting skjedde den natten heller. Men men må bare tenke på at det kun er snakk om DAGER til vi blir foreldre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde termin 25. mars og venter fortsatt. Og nå begynner dagene å bli lange... Jeg og har masse kynnere, men ingen tegn til noe rier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin 19. mars og har ENDA ikke født. Ble forsøkt satt i gang i dag med gelekur. Har en del maserier nå, så får se om det utvikler seg til noe mer.... Om ikke er det inn igjen i morgen til samme behandling.... Er så lei av å vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...