candyland Skrevet 31. mars 2007 #1 Skrevet 31. mars 2007 noe jeg kan smøre han med?? pleier å danne seg ett belegg bak øret i gropen helt inntil hodet, som jeg pleier å vaske av... nå er han blitt rød å sår, så har latt det være litt..... noen som vet hva jeg kan smøre med, evt andre gode råd??
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 31. mars 2007 #2 Skrevet 31. mars 2007 prøv å holde det helt tørt. ser noen anbefaler å smøre endel salver..men her har vi sluppet det ved å holde det tørt!
nutri Skrevet 31. mars 2007 #3 Skrevet 31. mars 2007 hold det tørt ja. Evnt ta på litt potetmel. Det har hjulpet på sårhet/rødhet mellom dobbelthakene til knøtten vår. (Etter tips fra ka-ping) =)
Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 31. mars 2007 #4 Skrevet 31. mars 2007 Kjøp en liten tube med Basimycin. har den på apoteket. Fjerner dette på en dag. og det kommer sjelden tilbake. jeg prøvde zink bak ørene - men det hjalp ikke. denne var supereffektiv. Anbefales av barneleger også faktisk
meg og min lillle sønn Skrevet 31. mars 2007 #5 Skrevet 31. mars 2007 Det kan ikke være litt eksem...? gutten min har atopisk eksem, og det starter gjerne bak ørne, rød og sår, så sprekker dte opp litt etterhvert. det var det første jeg tenkte på, men det er jo absolutt ikke sikkert det er det altså.
♥maxen min♥ Skrevet 31. mars 2007 #6 Skrevet 31. mars 2007 Max fikk veldig sår bak ørene og begynte å blø innimellom. Renset det først og smurte på A-creme, og passet på å holde det tørt. A-creme er virkelig en vidunderkrem!! Ikke bruk potetmel, kan visst gi sopp har jeg hørt, men man hører jo så mye:)
milk Skrevet 31. mars 2007 #7 Skrevet 31. mars 2007 Hei! Jeg tror kanskje det kan vær eksem!? Var nemlig plaget med dette selv da jeg var liten, men gikk over etterhvert! Kanskje la legen kikke på det? Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå