Anonym bruker Skrevet 31. mars 2007 #1 Skrevet 31. mars 2007 Jeg har fulgt rådet ditt og bestemt meg for å la deg være min mentor. hehe Jeg har funnet en positiv ting med kroppen min idag, og skal fortsette å finne en ting hver dag. Idag: RUMPA. Den er brei som ei låvedør, men den henger ihvertfall ikke! Den er spretten og fin, og med litt komprimering så er den ikke heeeelt ulik Mira Craig i profil. Jeg har gått tur idag, og latt være å kjøpe lørdagsgodt, skal heller spise de fire rutene kokesjokolade i skuffen om godte lysta skulle ta overhånd. Ha ei fortsatt fin helg, takk for rumpespark!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2007 #2 Skrevet 31. mars 2007 Hei.. Jeg er ikke M&M, men leste den tråden der du fikk beskjed om å kalle henne det..=o) Og det er kjempe positivt at du er igang nå, og at hun kan hjelpe deg på veien.. Så lykke til videre, og en riktig god påske til deg.. Motivasjons klem til deg...)
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2007 #3 Skrevet 31. mars 2007 Åh, tusen takk, så koselig! Jeg gikk to turer idag forrestn, en på nesten 2km bare fordi jeg hadde lyst Funnet en flott motivasjonsfaktor for gåing: tok fram mp3spilleren min. Er sliten i beina men ganske fornøyd med meg selv nå. God påske tl deg og så ) (HI)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå