Gå til innhold

kan man ha på seg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

kremhvit kjole i et sommerbryllup, som går til knærne, når bruden skal være lilla?

fant selvsakt den perfekte kjolen, men den var jo selvfølgelig nesten hvit......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ups... sser det har kommet inn 3 likense innlegg... maskina mi ville ikke legge inn innlegget i går, men den har vist gjort det likevel....

jaja, sånt som skjer...

Skrevet

Selvfølgelig kan du bære hvit kjole som gjest. Jeg regner med at du skal ikke ha brudeoppsatthår med ballerinasko? Regner med det vil være ganske tydelig at det ikke er du som er bruden i bryllupet. Og bruden i lilla vil jo skille seg ut som den mest tydelige pyntede kvinnen likevel.

Skrevet

Nei man skal alldeles IKKE kle seg i hvitt..

Hvis noen kler seg i hvitt i mitt bryllup så kommer jeg til og bli rasende.....

Skrevet

Siden noen tar det ille opp kan du jo spørre henne, hvis du ikke kjenner henne godt nok til å vite om hun tar det på feil måte..

Skrevet

Spør henne hva hun synes! Om hun synes det er ok, så slå deg løs! Hvis ikke, hadde jeg nok valgt en annen drømmekjole!

Skrevet

I et bryllup skal man ikke ha hvit, svart eller rød kjole. Dersom du virkelig har falt for denne kjolen kan du kanskje bruke den og så tilsette litt farger i smykker og tilbehør, så du ikke blir helt hvit.

Skrevet

Hvor har du det fra at man ikke kan bruke svart eller rød kjole i et bryllup? Det er da veldig vanlig? Min venninnes forlover hadde en rød og svart kjole, kjempefin den!

Skrevet

dette er en helt enkel kjole, knelang sommerkjole, hadde sett meg ut et par blå/turkise skol, sjal, smykker ol åsså en veske i samme turkis fargen..

tenkte det ikke var så nøye på hvilken farge man har på kjolen så lenge den ikke har helt samme farge som brura...

men skal spørre henne jeg, regner med hun vil le av meg, å si jeg kan bruke hva jeg vill... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...