Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! jeg må bare spørre....jeg er forkjøla og gravid! vet ikke om det har med forkjølelsen å gjøre, men våkner om nettene helt uttørka i munnen, føler huden er megatørr og... jeg blir jo bekymra for om bebisen blir uttørka inni der..men drikker flere liter hver dag, 2-4! er dte farlig?? hvorfor er det slik? hva kan grunnen være? jeg er 17 uker på vei:)

Håper dere på termin 3 med lengre erfaring kan hjelpe meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2-4 liter er ikke uvanlig.. men d du kanskje burde få testet er om du ha fått sv.skaps diabetes.. et av symptomene der er at man bilr ekstremt tørst.. ..

babyen skal du ikke være bekymret for.. den tar d den trenger.. så d er du som blir lidende om jegkan kalle d d.. babyen tar d av næring den har behov for..

håper d bare er du som har behov for litt mer veske..

Skrevet

Ja. det håpe eg og, at bebien tar det den trenge! tenker på alt fra toxoplasma-greiene(katter) til at det bare er forkjølelsen....men drikker mye for å holde oppe væskenivået...

Skrevet

Heisann,

Jerg har diabetes og har hatt det i fem år nå, og om du er veldig tørst, kan det være et symptom på svangerskapsdiabetes, men med dette følger som regel at du hele tiden er tissetrengt(kan jo og skyldes sv.skap,)men du vil nok og være veldig slakk, sove dårlig og etter hvert tape en del vekt. Er nok ganske lurt å sjekke dette ganske fort, det er ikke heldig for beibien om du går lenge og har høyt blodsukker, om det er sv.diabetes som er problemet.

lykke til, og håper det bare er forkjølelsen:)

Skrevet

Ja, eg skal sjekke det snarest...skal ned med urinprøve etter jobb på legevakten! ringte de, kunne bare komme.. formen er litt redusert, men har ikke feber!

Håper på det beste! takk for svar for kompetente folk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...