Gå til innhold

snart 8mnd.og søvnproblemer med stor S!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

lillegutten har aldri sovet en hel natt,det plager meg ikke at han vil ha en liten natt-kos,synes det er hyggelig selv også:-)

han får mat/kos når han våkner mellom 3 og 5.

problemet de siste dagene er at han ikke vil sove..ikke på dagen og ikke om kvelden.han har alltid sovnet med en gang vi har lagt ham,men nå kan han skrike i timesvis.han er ikke sulten for han spiser jo kveldsmat.

etter en stund blir han over trøtt og da blir det bare mye verre.han hyler og hyler...aner ikke hva vi skal gjøre.

har prøvd å la ham hyle alene en stund,men det kan umulig være sunt å skrik i flere timer???

er ganske sikker på at han ikke har vondt noe sted da det er en helt annen hyling,mer sutre hyling om dere skjønner...

håper virkelig det er noen med noen gode råd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Dette er som å høre vår situasjon om dagen. Marius hyyyyylskriker bare vi nærmer oss sengen. Det som har blitt løsningen her nå, som ser ut til å funke er å drøye lenger mellom lurene. Dvs at nå sover Marius kun en gang om dagen. Syntes det er alt for tidlig å bebynne med kun en lur, men skal jeg få han til å sove om kvelden,må det bare bli sånn en periode.

Før så har Marius vært våken i ca 2 timer på formiddagen før jeg har lagt han igjen, men nå de siste dagene har jeg drøyet dette til 3-4 timer. Og da har det ikke vært noe problem å legge han. På denne måten kan ettermiddagen bli fryktelig lang for alle sammen, men men. Så legger jeg han kl 19.

Leste også at dette er et vanlig problem som kan oppstå mellom 7-9 måneder. Dette er pga fasen de går igjennom nå med separasjonsangst, og det at de nå begynner å skjønne at de er et eget individ.

Vi får bare trøste oss med at det går nok over :)

Skrevet

vi er og inne i en sånn periode. griner og skal hele tiden vri seg og krabbe, om han så er i halvsøvne! er så utmattende og tålmodighetskrevende! trøster meg med at til slutt må han jo sovne..... og at det blir bedre...

Skrevet

takk for svar!!godt å høre at en ikke er helt alene!!:-)

ha en fin helg og en fin påske

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...