Gå til innhold

slimproppen gikk tror jeg???(ekkelt) samme som skravle.

Anbefalte innlegg

Skrevet

var hos svigermor i går. og når jeg gikk på do da så kom det en sånn mørk brun rød nesten svart slim\gele klump ut, stor og ekkel var den!!! ÆSJ!!! var det den berømte slimproppen tro??? i så fall er den sinnsykt ekkel!! dagen før er igjen var jeg på tøying og fikk tøya 1 - 2 cm med åpning...så håper det skjer noe i løpet av helgen, har termin om 6 dager...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som slimproppen det ja. åååå heldig du da... er i gang omtrent du. Har ikke merket noe mer etter tøyingen min jeg. litt slim i går, men ingen propp. hehe. Jeg har termin om 4 dager.

Skrevet

jeg oxo har opplevd det samme på trusa mi, ringte til føden for å spørre om det var den, da sa hun jm bare at det er blod rester....ikke vet jeg?

men i går før jeg fikk sånn helt rødblodslim i trusa hadde jeg blankslim med blodstrimler i , oxo kom den helt rødeblodslimet og i dag det samma som din, helt sånn mørk/brun ekkel slim....

hva kan dette være tru? jeg kjenner litt murring i ryggen, magen strammer seg, men ikke noe rie smerte....hm.....begynner ting å skje tru?

skal ialfal ta meg en lang gå tur i dag jeg!!!!! nå orker jeg ikke mer, litt ekkelty å gå med åpning syns jeg....

Skrevet

skjønner hva du mener. vi kan jo kjøre litt i gamlebyn og kjøpe softis i dette pene været=) brostenene der har fin rie fremkallings effekt har jeg hørt. virka på tanta mi og stemora mi=)

Skrevet

glemte og spøre deg: knepper det til i magen din???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...