Phobia Skrevet 31. mars 2007 #1 Skrevet 31. mars 2007 Og hvilken uke ca er det greit å begynne i ? Jeg begynbte ikke før jeg var en uke over sist gang og tok tre ganger...... Noen som vet noe om dette ?
2småkrapyl Skrevet 31. mars 2007 #2 Skrevet 31. mars 2007 Betaler 350,- pr gang. Hjalp det noe sist da? Det er kanskje vanskelig å vite, siden det var så sent? Gikk du mye lenger enn en uke over? Jeg begynnte i uke 36 nå...har hatt tre ganger. Er i 38 nå.
Phobia Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2007 Gikk nesten en uke til etter at jeg begynte med akk. Hadde relativt mye kynnere etter hver gang, men etter siste gang var det MYE kynnere liksom. Hadde sex også den kvelden før vi la oss og to timer etter det våknet jeg med EKTE rier
LadyLiberty Skrevet 31. mars 2007 #4 Skrevet 31. mars 2007 360 pr gang. Begynte i uke 38 og har hatt 2 ganger nå. Er i uke 39+2, dermed akkurat 1 uke igjen i dag. Jordmor kjente etter forrige gang og det var 1 cm lang livmorhals og 1 cm åpning. Kunne ta babyen på hodet Drikker i tillegg masse bringebærblad te!! Håper den kommer snart.......Fullmåne på mandag!!!!
Regnbuemor til 2 Skrevet 31. mars 2007 #5 Skrevet 31. mars 2007 Jeg betaler 200,- pr gang. Får nåler nå pga BL, skal begynne med modning nå rett over påske tror jeg. Når jeg ar ca 6-4 uker til termin. Skulle få igangsetting akkupunktur uken før termin, eller i termin uken. Gikk nesten to uker over sist, og orker ikke det denne gangen også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå