Lille L Skrevet 31. mars 2007 #1 Skrevet 31. mars 2007 Og det var IKKE vondt i det hele tatt, gikk og grua meg i flere timer men når han begynnte så var det ikke vondt.. Og den ble kjempe fint.. Jeg tok dattern min sitt navn(Leyla) i nakken i løkkeskrift.. Det som er bra med og ta i nakken er at du kan skjule det når du vil og vise det med og ta opp håret;) Eller skjule det når jeg blir gammel og grå, hvis jeg fortsatt har no hår igjen til da:P Hihi Flere som har tattovering? Og hva?
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 31. mars 2007 #2 Skrevet 31. mars 2007 Hehe, ja du kan skjule den hvis du har langt hår Jeg har et kinesisk tegn på korsryggen som betyr mot Tok den for 5 år siden og har aldri angret, den er også grei å kunne skjule hvis jeg vil det;)
Mamsen86 Skrevet 31. mars 2007 #3 Skrevet 31. mars 2007 Har en del.. Og fler blir det nok med tiden! Må få se tatoveringen din neste gang jeg ser deg! By the way - jeg traff babydaddy her om dagen, jeg var å spiste på peppes på Oslo S med noen venninner. Ser han hele tiden, jeg...
Lille L Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2007 Hehe ja, han sa oxo at han så deg.. Ja han loker jo i byen hele tiden, har ikke no bedre og gjøre vettu;) Jaaaa du må se tattoen min nesten gang vi ses, den er sååå fin:P og jeg er så stolt av meg selv at jeg tørte og ta den:D
aimée Skrevet 3. april 2007 #7 Skrevet 3. april 2007 jeg har tribal ved hoftebenet og ned mot underlivet,.... tok den i usa for 2 år sia.... den er kjempe fint, og angrer ikke...enda hvertfall..hehe
Gjest Skrevet 4. april 2007 #8 Skrevet 4. april 2007 Så bilde på hjemmesiden din, den var kjempefin !! Du er tøff Ta en for meg også?
Lille L Skrevet 4. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. april 2007 Takk, er kjempe fornøyd med den:) Du burde ta det, hvis du har lyst på fordi det var IKKE no vondt.. grua meg masse, men når han begynnte så kjente det ut som hmm vanskelig og forklare:P men det var ikke no vondt altså..
Gjest Skrevet 5. april 2007 #10 Skrevet 5. april 2007 Hei, har i kors ryggen. Har designa den selv. Lyst på flere, noen forslag?
Lille L Skrevet 5. april 2007 Forfatter #11 Skrevet 5. april 2007 hmm, navnet til barnet ditt:P el så synes jeg at sånn lenke rundt ankelen er veldig fint.. Hvis du skjønner hva jeg mener..
Gjest Skrevet 6. april 2007 #12 Skrevet 6. april 2007 Har tenkt en del på navnet hennes ja. i Nakken kansje men hørt det gjør veldig vondt dert. hehe.
Lille L Skrevet 6. april 2007 Forfatter #13 Skrevet 6. april 2007 Nei det er ikke no vondt.. Gikk og grua meg kjempe masse, men når han begynnte så måtte jeg spørre om han hadde startet.. Og han ble kjempe fort ferdig, el han brukte 30min da. Men det føltes som 10min.. Så hvis du har lyst på der, så synes jeg du skal ta det, for det var ikke no stress.. Men det eneste du burde tenke på er det med plass, for det er jo ikke så mye plass der. Nå vet ikke jeg om navnet til snuppa di er langt el ikke, men ikke ta det så kjempe stort..
Gjest Skrevet 7. april 2007 #14 Skrevet 7. april 2007 Navnet er Emma så er ikke så stort nei. skal tenke på det ihvertfall.- Takk får godt tips!
Lille L Skrevet 7. april 2007 Forfatter #15 Skrevet 7. april 2007 hehe oke, fint navn:P heter det samme.. Bare det skrives med en M da:)
*titte tei!* Skrevet 17. april 2007 #16 Skrevet 17. april 2007 jeg har tre tatoveringer. en måne på leggen, og to sommerfugler på magen og korsryggen. jeg skal ha flere! jeg liker tatoveringer:)
Gjest Skrevet 17. april 2007 #17 Skrevet 17. april 2007 Tenkte også å tatovere Christina på underarmen, der man for spøyter. Men lurer veldig på om dette er vondt jeg da...:-(? Jeg har en tattis på nedre del av magen og den gjorde ganske vondt...jeg slo til tattis mannen hehe:-)
inzaidaz Skrevet 17. april 2007 #18 Skrevet 17. april 2007 Kjempefint! Litt værre for meg da siden jeg har 3 stk hehe
Har ei lita tulle!:) Skrevet 23. april 2007 #19 Skrevet 23. april 2007 Jeg har et kinesisk tegn rett under bikinilinja, på siden liksom.. den er liten men jeg angrer:( greit nå men når jeg blir eldre så... Har hatt den i 4 år
Lille L Skrevet 23. april 2007 Forfatter #20 Skrevet 23. april 2007 Hvorfor angrer du da? det er jo bra den er lite og du kan skjule den dah siden du angrer:)
Maren & Tian Skrevet 26. april 2007 #21 Skrevet 26. april 2007 Jeg har en del jah.. siste fikk jeg i sommer, det er navnet til sønnen min, Samme skrifta som 2pac hadde thug life med. Så, på ryggen min, (øverst) står det Tian ezekiel, å under er det en tribal drage, nederst er det en liten sol. så har jeg en tribal på innsiden av handen min, en tribal på magen, en salamander på hoften å en tribal nede på leggen.. blir ny i sommer.. er så pent med tatto, å det gjø rikke vondt i d heletatt, syns jeg dah..
Lille L Skrevet 27. april 2007 Forfatter #22 Skrevet 27. april 2007 Oj du hadde mange tattoveringer:P jah blir nok en ny på meg også om ikke så alt for lenge;)
Gjest Skrevet 27. april 2007 #23 Skrevet 27. april 2007 jeg har to tatoveringer. en på skulderen (en delfin tatt i hellas for snart 5 år siden) og løve nær ankelen på høyre beinet tatt ifjor i tyrkia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå