Lille L Skrevet 31. mars 2007 #1 Skrevet 31. mars 2007 Og det var IKKE vondt i det hele tatt, gikk og grua meg i flere timer men når han begynnte så var det ikke vondt.. Og den ble kjempe fint.. Jeg tok dattern min sitt navn(Leyla) i nakken i løkkeskrift.. Det som er bra med og ta i nakken er at du kan skjule det når du vil og vise det med og ta opp håret;) Eller skjule det når jeg blir gammel og grå, hvis jeg fortsatt har no hår igjen til da:P Hihi
Gjest Skrevet 31. mars 2007 #2 Skrevet 31. mars 2007 Ble ganske overrasket selv når jeg tok tatovering. Jeg tok en på magen for noen år siden. Det var ganske vondt når han skulle streke opp tegningen, da kjentes det ut som han dro en kniv igjennom gang på gang. Men når han skulle fylle tegningen så begynte det å kile, måtte stoppe flere ganger fordi jeg fikk latterkrampe. Grattis med tatto, da : )
Lille L Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2007 Thanks.. Men jeg tror det kommer ann på hvor man tar det, noen steder gjør det vondt og andre steder ikke.. Kan tenke meg at magen er vondere enn nakken da:P
Freyja Skrevet 31. mars 2007 #4 Skrevet 31. mars 2007 ÅHHHH dere er så tøffe.... Jeg har hatt lyst på tattoo siden jeg sikkert var 15 år, men jeg tør ikke. Har bestemt meg nå at jeg bare skal få dratt meg ned til Odins og bestille time. Tenkte også på navn i nakken men tenker hvis nummer to kommer må jeg også ha plass til det navnet og to navn i nakken blir litt mye gitt... Men da finner jeg vel bare ett annet sted. Har vudert håndledd og jeg da men det tror jeg er veldig veldig vondt... Uff dilemma dilemma hehehehe
Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 31. mars 2007 #5 Skrevet 31. mars 2007 Smart sted å ta den.. gratulerer! Jeg tok en stygg sol på overarmen når jeg var 17! kostet meg 500 kr å få den. Helt utrolig dustete innfall som jeg nå betaler dyre dommer for å fjerne med laser. 1000 kr pr. behandling og må minst ha 6 stk. Ser ut som den eksosrypa når jeg går i singlet.
selfangerkjerringa Skrevet 31. mars 2007 #6 Skrevet 31. mars 2007 Grattis! Tror nok det varierer litt ja... jeg har en midt bak på ankelen, det var vondt selvsagt, men ikke verre enn at det gikk greit å projisere vekk smerten. Jeg går og planlegger nr2 nå, tegner litt og finpusser hvordan den skal se ut. Skal til tattoo-sjappa i mai (bor et godt stykke unna for å si det sånn, ikke bare å stikke innom) for å ta en piercing, tenkte å snakke litt med dem om det da. Må jo rekke å spare opp penger også, billig er det jo ikke... ps: du er jo avhengig av langt hår for å kunne skjule den i nakken, kan jo ikke klippe deg kort, hehe
aimée Skrevet 31. mars 2007 #7 Skrevet 31. mars 2007 jeg tok min første tatovering ved underlivet, hehe altså ja JÆVLI VONDT! hehe...men det gikk jo fort da
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 31. mars 2007 #8 Skrevet 31. mars 2007 Gubben driver med tatovering, og det er visst en del mødre som velger håndleddet. Han skal lage et eller annet til meg med navnet til vesla og fødselsdatoen, og jeg skal antakeligvis ta det på håndleddet. Han sier det ikke er vondere der enn andre steder og om han juger for meg får han svi etterpå, så det tør'n ikke ;-) Gå for det du vil mest, du skal ha den resten av livet og det er garantert ikke så vondt som du frykter :-)
Babyfacepsycho Skrevet 31. mars 2007 #9 Skrevet 31. mars 2007 Der har jeg også en tatovering. Plus at jeg har en i nakken og en nede på beinet. Det jeg syntes var vondest var egentelig nede ved ankelen. Nakken var også vondere en den ved underlivet. =)
Theosmamma Skrevet 31. mars 2007 #10 Skrevet 31. mars 2007 Åååå, jeg og vil!! Har bakpå skulderbladet, i korsryggen, ved ankelen og rundt håndleddet, så jeg lurer på om jeg skal ta navnet og datoen i nakken jeg også. Det som er så dumt med tattooveringer er at det er lett å bli hekta når man først har tatt en...
Babyfacepsycho Skrevet 31. mars 2007 #11 Skrevet 31. mars 2007 Sant så sant. Har man førsdt tatt en så er det vanskelig og ikke ta en til. =) Kan fort bli mange det. Selv har jeg 3 og kommer helt sikkert ta flere. Men så kan jeg jo gjemme alle mine også. Så det er jo ingen som tenker over at jeg har dem da. =)
Lille L Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #12 Skrevet 31. mars 2007 Ja, nakken er et supert sted og ha tattovering, og man blir ikke lei av den.. Kommer sikkert til og bli overaska hver gang jeg ser den, for jeg kommer jo til og glemme at den er der. Jeg tenkte på fødsels dato under men han tattomannen sa det kunne bli litt for mye siden det er så lite plass der. Og nå vil jeg ha en til:D men skal nok vente en stund.. Neste tattovering som jeg skal ha blir nok en skorpion siden det er snuppas horoskop tegn, men aner ikke hvor jeg skal ha den da..
Lille L Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #13 Skrevet 31. mars 2007 Har lagt ut bilde av den på album hvis noen vil se:) http://www.dinbaby.com/content/view/imageingallery/479461
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 31. mars 2007 #15 Skrevet 31. mars 2007 kjempe fin !! hvor mye betalte du? har lyst på en selv..men på håndleddet..
Lille L Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #16 Skrevet 31. mars 2007 Takk Takk:) Jeg betalte 1000,- Ja håndleddet ville jeg oxo ha, men det høres så vondt ut.. Men det går sikkert greit..
Babyfacepsycho Skrevet 31. mars 2007 #17 Skrevet 31. mars 2007 Den jeg har nede på beinet er en skorpion. =)
Lille L Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #18 Skrevet 31. mars 2007 oh det skal bli min neste tattovering, men vet ikke helt hvor jeg skal ha den da.. men det blir nok om en stund:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå