Gå til innhold

Er det mulig!? Ang. Sviger mor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har akkuratt prestert og kalle meg for dritt unge på msn.

Og så har hun klart og legge skylden på meg for at min samboer er sliten om dagen.

Herregud da.! Han skal jo for pokker til sykehuset imorgen for at han er syk, ikke utslitt på grunn av meg.

Hun mente han var sliten om dagen fordi jeg ikke har middagen klar når han kommer hjem fra jobben. Og fordi jeg ikke har klart og holde det prikk fritt her hjemme siste tiden.

Men herregud da, vi har en datter født i januar da! Har hatt nok av styr med henne mener da jeg. Men hun mener tydligvis at siden han jobber og jeg går hjemme med våres datter så skall jeg gjøre allt hjemme her og han har rett på og være sliten men ikke jeg.!

Aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh.. Måtte bare skrive fra meg litt her jeg. Håper på litt trøst hvertfall. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ikke ta deg nær av henne.. For hun kan ikke ha mye vett i skallen, når hun ikke forstår at det ikke er så lett å gå hjemme med en liten baby.. De krever sitt, og det er ikke alltid så lett å få gjort alt det andre en skulle ha gjort i huset.. Hun har jo hatt små selv så hun burde vite bedre.. Og synest det er utrolig dårlig gjort av henne å rake ned på deg.. Nå skal jo du gå hjemme og kose deg med den små.. Samle krefter etter fødselen.. Er ikke så lenge siden du fikk..

Og håper det går bra med samboeren din, at det ikke er noe alvorlig han skal på sykehuset for.. :o)

Skrevet

Uff for ett svigermonster!!! Min er vel hakket bedre men hun har da prestert å si at hun ønsket at sønnen skulle finne seg noen bedre(da satt jeg med barnebarnet på fanget) hadde da mest lyst å klappe til henne ja... Uansett må du ikke høre på dama, hu er jo tydeligvis ikke god i hue. Man sier IKKE sånn til en som har fått ett barn i januar og har en mann som er såpass syk at han må på sykehus. Da sier man heller at jeg tar en tur bort og hjelper deg med hus og barn jeg så dere kan slappe av!!!! Jeg er av den oppfatningen at jeg hadde sagt ifra til dama at hu må skjerpe seg og heller hjelpe til eller holde kjeft!

Lykke til og håper at det går bra med mannen din!!!

Skrevet

Hei! jeg har også en svigermor som sier ting jeg kan bli såret av, og tidligere ble jeg kjempesint og pratet med samboeren min om det, og han irettesatte mora si, og det ble litt styr. Men jeg har funnet ut det er bare å overse det. Jeg klarer ikke å forstå hvorfor hun oppfører seg som hun gjør, til tider er hun frekk både mot meg og sambo, men vi fant ut at det ikke skulle ødelegge humøret vårt, så nå gir vi blaffen og bare ler litt av det som blir sagt. Syns det er helt utrolig, men hører stadig historier om kvinner som nylig har fått barn, og en svigermor som klager over hvordan ting blir gjort.. eneste forklaringer må jo være at de er sjalu, kanskje du egentlig klarer mammarollen bedre enn hun gjorde ;)

Lykke til, og god bedring til mannen din!

Skrevet

Ja det kan jo kanskje være sån. At hun er sjalu på en måte. For hon klarte ikke mamma rollen noe godt. Samboer er jo "barneverns barn". Så det kan ligge noe i det.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...