Anonym bruker Skrevet 31. mars 2007 #1 Skrevet 31. mars 2007 Sliten i nakken å ryggen,men er det normalt å sitte så lenge når melken renner godt ut?Hun er snart 2 mnd nå.
Gjest Skrevet 31. mars 2007 #2 Skrevet 31. mars 2007 Hei, helsesøster sa hun synes jeg lar lillemann ligge litt for lenge når jeg lar han ligge i omlag 20 min. Et bryst blir visst tømt etter ca 10 min. Han ligger nok der for kosens skyld, det gjør sikkert jenta di også. Ta hun heller av og tilby henne det andre brystet. Jeg lar fortsatt lillemann ligge så lenge han vil ganske ofte, men han ligger ikke en hel time da:)
Hoppetussa Skrevet 31. mars 2007 #3 Skrevet 31. mars 2007 Etterhvert kan du lære deg å lytte etter forskjellen på svelge- og sugelyder. Svelgelydene er "dypere". Hvis du blir sliten av det, er det kanskje lurt å prøve å korte ned? Jeg vil tro hun skal klare å bli tidligere ferdig. Du merker sikkert selv når utdrivningsrefleksen kommer i gang også, vet at det prikker litt i brystet.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 31. mars 2007 #4 Skrevet 31. mars 2007 Suger hun jevnt i en time???
mammaentiltrulte Skrevet 31. mars 2007 #5 Skrevet 31. mars 2007 noen spiser saktere en andre og eslike gormet spisere. jeg hadde en slik en kan trøste deg med at det går over etter ca 3 mnd. tulla mi spiste en halvtime i strekk på hver pupp, men da koste hun seg en del og tok seg av og til en liten lur i mens. jeg prøvde å holde henne våken ved å stryke henne i hendene på kinnet og under beina. tok henne bort etter en havtime. etter at hun ble 3 mnd kuttet hun ned spisetiden til 20 min til sammen
Gjest Skrevet 31. mars 2007 #6 Skrevet 31. mars 2007 Min holdt på sånn han også, satt alltid lenge.. Men plutselig.. så var han ferdig etter 10 minutter.. og noen ganger kortere.. Innimellom bruker ha fortsatt lang tid.. men da er det tydelig at det er for kosen også. og det er jo greit det å innimellom syns jeg da! Men var slitsomt å sitte å amme oppimot en time hver gang.. Men her gikk det seg til automatisk .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå