Nemi M@rianne md 3 skjønne Skrevet 30. mars 2007 #1 Skrevet 30. mars 2007 Har tenkt oss til Kristiansand dyrepark til sommeren og sønnen min som da er 3 år elsker sabeltann, og forestillingene sendes kl 23.00 på kvelden nesten natta, det er for seint for en 3 åring å se på showet? En jeg kjenner hadde med datteren sin på det showet da hun var 3 år, men jeg veit ikke om det er riktig av meg og ha han oppe så seint siden han fortsatt er liten. Datteren min som da er 5 1/2 år skal jo få lov og se da......
juliogdesember Skrevet 30. mars 2007 #2 Skrevet 30. mars 2007 jeg hadde tatt han med jeg. la han sove en god dupp på sen ettermiddag eller tidli kveld så går det fint tenker jeg. jeg hadde ihvertfall tatt min treåring med om jeg hadde vært der. stoooor fan han å.
camilla^ Skrevet 31. mars 2007 #3 Skrevet 31. mars 2007 Så fremt han er våken nok til det, ser jeg ingen grunn til å la være. Han vil vel bli rimelig snurt om han oppdager at hans søster har vært med og ikke han. Tenkte å ta med mine barn i sommer, men det var utsolgt. Det var igrunn like greit, for alle var så slitene etter en lang og kjempe varm dag. Også tror jeg min datter som var 3,5 hadde vært litt redd. Slikt er til tider fryktelig skummelt. Men så tross alt de hadde forestilling andre steder i parken på dagen. Men det blir nok forestilling på oss når minsten hvertfall blir tre.
Holly-Dolly Skrevet 31. mars 2007 #4 Skrevet 31. mars 2007 Ta han med, det er jo bare å la han sove litt før det begynner.... det hadde hverfall jeg gjort! det er mange 3åringer i barnehagen som var der i fjor og så showet, og det gikk veldig greit!
Meg og bøllegutta!! Skrevet 31. mars 2007 #5 Skrevet 31. mars 2007 Ta han med : )) Bare la han få en lang lur på dagen som de andre sier.... Vi har tenkt å ta med gutten vår til sommeren... Da vil han være 2 1/2 år: ))
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 31. mars 2007 #6 Skrevet 31. mars 2007 Om du bestemmer deg for ikke å ta ham med på kvelden, får han nok se kapteinen likevel! Det finnes små forestillinger på dagtid også, i tillegg til at han finnes litt rundt om kring i kaptein sabeltanns verden!
blond Skrevet 31. mars 2007 #7 Skrevet 31. mars 2007 Jeg ville ikke gjort det. De små har best av rutiner og det vil si legge seg til vanlig tid. Selv om det er kaptein sabeltannforestilling.
Nemi M@rianne md 3 skjønne Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 31. mars 2007 Tusen takk for svar, litt lettere og ta en avgjørelse nå om han skal få være med eller ikke. Ja, selvfølgelig er det og ha rytme viktig for barn, men jeg mener det at er det sommerferie og de har fri så går det an og gjøre et unntak syns jeg, og han har vært mye plaga med hørsel og vært gjennom så mye så jeg hadde lyst til å glede han over en forestilling med kaptein sabeltann. Dere får ha tusen takk for svar igjen og ha en fortsatt god helg! c",)
Bratsj Skrevet 31. mars 2007 #9 Skrevet 31. mars 2007 Hei Vi skal også til dyreparken i sommer, datteren vår fyller 3 i august og er veldig moden for alderen. Hun elsker Sabeltann. Vi skal ikke gå på nattforestillingen, og det er ikke fordi det er seint - det hadde hun nok klart for en gangs skyld, men fordi forestillingen er temmelig skummel og vi har liten lyst til å jobbe med mareritt i ukene som følger... Jeg hadde ikke gjort det.
Nemi M@rianne md 3 skjønne Skrevet 1. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. april 2007 takk, ja, jeg har ikke helt bestemt meg ennå for hva jeg skal gjøre enda, men takker så mye for at du svarte meg:-) klem
Gjest Skrevet 1. april 2007 #11 Skrevet 1. april 2007 en treåring som er fan av sabeltann kan gjerne få se show kl 23. I alle fall min. Skjer jo bare en gang, og er jo ikke noen vane:)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 1. april 2007 #12 Skrevet 1. april 2007 Ta han med og la han se.. Han kan vel heller få sove litt lenge morgenen etterpå, evt. sove litt på dagen før showet. Er jo liksom ikke noe man gjør hver dag, og da syntes jeg det bør være lov.
supersurfer Skrevet 3. april 2007 #13 Skrevet 3. april 2007 Hvis dere har et stykke å kjøre, så kan dere dra på kvelds show første kvelden dere kommer dit. Da har ungene gjerne sovet litt i bilen og er litt oppgiret og urolige når man kommer frem, så da passer det fint å gå på show med en gang og så slappe av og gå i dyreparken dagen etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå