Anonym bruker Skrevet 30. mars 2007 #1 Skrevet 30. mars 2007 Når man drikker må man da pumpe seg, selv om man ikke ammer før midt på neste dag for å "få ut alkoholen" eller forsvinner promillen når man selv blir edru.. Min lille er jo over 10 mnd. så hun får jo ikke mm så ofte lenger, så jeg tenkte bare å droppe et par måltider for henne. Mulig jeg må pumpe meg pga, spreng da..
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2007 #2 Skrevet 30. mars 2007 man kan ikke pumpe ut promillen, den forsvinner ut av kroppen samtidig med din promille:)
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2007 #3 Skrevet 30. mars 2007 he he.. jeg fikk det svaret jeg trengte, men spørsmålet kom vel litt feil ut..jeg mente jo ikke at jeg skulle pumpe meg for at promillen skulle gå raskere ut av kroppen eller amme tidligere e.l.. (men, om jeg kan drikke og la være å pumpe meg. Skal i utdrikningslag og blir sikkert borte både dagen og kvelden/natta.)
Hoppetussa Skrevet 31. mars 2007 #4 Skrevet 31. mars 2007 Produksjonen kan minke bittelitt, men det kan du sikkert ta igjen. Men om du får spreng, bør du pumpe deg ja! Husk at du ikke kan bruke den utpumpede melka! Ha det fint på utdrikningslag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå