Gjest Skrevet 30. mars 2007 #1 Skrevet 30. mars 2007 Har diabetes og er blitt lovet igangsetting i dag eller mandag pga det. Har i over en mnd ikke sovet mer enn 3 timer pr natt og masse vann i kroppen og mye hodepine... Da jeg kom til sykehuset for min siste kontroll før fødsel i går ble jeg sendt på lungeavdelingen istede... dette pga legene på klinikken hvor jeg skal føde har sagt at den ene medisinene gjør at fødsel ikke blir satt i gang, den ande medisinene lagde kluss med diabetesen min... derfor har jeg blitt bedt om å la være å bruke noe for astmaen min. De sa i går at jeg ikke hadde klart å gjennomføre en fødsel pga dårlig kontrolert astma... er det mulig....? De må jo lese i jornalene slik at alle leger sier det samme og gir like beskjeder... på lungeavdelingen i dag sa de jeg måtte og kunne bruke begge disse medisinene og at det ikke var noe gale med det. OG at å gjennomføre en fødsel ikke ville være noe problem. Skal tilbake på tirsdag og KANSJE bli satt i gang onsdag...helst vil de vente til etter påske...grunnen er vel at de vil ha påskeferie... Om det blir slik blir jeg gåenede til jeg er 40 uker..noe som IKKE var avtalen...er det mulig¨å være så vanskelig????
diabetamor Skrevet 30. mars 2007 #2 Skrevet 30. mars 2007 Jeg lurer på hvor i landet du kommer fra... Jeg er fra Kristiansand, og her har jeg fått full oppfølging, og suveren service fra jeg ble gravid! Jeg syntes det høres ut som om stedet du kommer fra ikke har samme erfaring som de jeg går til, og føler enormt med deg! Er barnet ditt stort? Ho hos meg er ca 20 % over normalen, og fødselslegen min gav meg valget om jeg ville føde eller få keisersnitt. Ettersom min diabetes er fullstendig på tur valgte jeg keisersnitt. (Har insulinpumpe) Du får ha lykke til, så håper jeg at de setter deg igang fort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå