to tette og ei badehette:o) Skrevet 30. mars 2007 #1 Skrevet 30. mars 2007 Kjenner jeg er litt frustrert her, men jenta mi på 3 1/2 mnd har ikke hatt avføring på 9 dager. Hun har tydelige plager innimellom. Hva kan jeg gjøre for å få igang bæsjen hennes?? Vet det er normalt med opptil 14 dager med forstoppelse på barn som får bare pupp, men blir litt frustrert når jenta har det vondt. Noen som har noen gode tips?? Jeg har prøvd massasje.
Januarbaby2014 Skrevet 30. mars 2007 #2 Skrevet 30. mars 2007 Har du malt i melka? Kanskje du kan prøve litt sviske også hvis det ikke er for tidlig for det!? =)
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2007 #3 Skrevet 30. mars 2007 huff..det høres jo lenge ut syns jeg, selv om det er normalt..du kunne kanskje prøvd med litt sviske ja..
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2007 #4 Skrevet 31. mars 2007 Sønnen min var slik da han var baby, det kunne gå opp til 14 dager før avføring, men det virket ikke som han var noe plaget av det.Bare litt urolig rett før han bæsjet kanskje...Nå har snuppa på 8 uker også begynt slik, 8 dager tok det før hun bæsjet , hun virker ikke som hun har det vondt, men promper en del(og det lukter fy;-)) MItt beste råd er Ta det med ro, det er helt normalt:-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 31. mars 2007 #5 Skrevet 31. mars 2007 Prøv litt malt du.. Malt er bedre enn svisker..
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2007 #6 Skrevet 31. mars 2007 Hei. Har samme "problem". Har gitt sviske avkok to ganger og hver gang kom det avføring etter fire timer. Kokte opp ca 10 svisker i 15 min, knuste dem ikke noe særlig, men da blir det sterkere, silte vannet av og ga henne det. Ga ca 80 ml sviske vann. Malt har ikke fungert. Idag har det gått 14 dager igjen. Var hos fastlegen igår og nevnte det og hun sa igjen at så lenge man fullammer så er det ingen fare. Det kommer når det kommer sa hun. Men det er klart det er fælt å vente.
*foreverhappy* Skrevet 31. mars 2007 #7 Skrevet 31. mars 2007 min svigerinne tok et tempermeter opp i rumpen på datteren sin av samme årsaker- det løste "problemet" for dem. Gjør det på samme måte som om du skulle ha målt tempen - men du trenger nok ikke ha den inni lenger enn et par sekunder. Lykke til!
mamma og my Skrevet 31. mars 2007 #8 Skrevet 31. mars 2007 et annet triks er å presse lårene til jenta forsiktig inn til magen hennes, da kommer ofte "proppen" her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå