Dailis Skrevet 30. mars 2007 #1 Skrevet 30. mars 2007 Så stolt og så sliten. Godt vi skal ha selskapet i morgen for han hadde neppe orket noe i dag. Om en time og 4 minutter er det 3 år siden jeg fødte den største gutten på sykehuset, *sukk* lille vakringen min!
Gjest Skrevet 30. mars 2007 #2 Skrevet 30. mars 2007 Gratulerer så mye med 3 års dagen :0) Hipp hurra for gutten din og deg :0)
Gjest Skrevet 31. mars 2007 #5 Skrevet 31. mars 2007 gratulerer med bursdagsgutt ;o) fikk ikke gratulert i går,prøvde og prøvde,men nei...kom slett ikke inn. håper selskapet blir knallers ;o)
Ronja65 Skrevet 1. april 2007 #8 Skrevet 1. april 2007 Tenker han hadde en riktig fin dag:-)) Det er en merkelig følelse og se at barna vokser opp og blir den de blir. Nå sitter jeg ved siden av min 15 årige sønn som spiller dataspill på sin pc. Blir stolt når jeg ser hvor sjekk og sjarmerende han kan være til tider. Har begynnt og se lit på damer, har han også:-) Vi har ibland noen fine stunder før han legger seg, da jeg masserer ryggen og hårbunnen hans og han forteller om sin verden. (Klemmer har han sluttet med, men rygg og hårmassage det liker han:-). Det er fine stunder...Vi snakker da om det meste... nå for tiden mest damer og skole:-). Merkelig følelse at han snart er en voksen mann...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. april 2007 #9 Skrevet 1. april 2007 Tusen takk for en kjempekoselig bursdagsfest, med skjønne unger og fantastiske kaker!!! Dere skulle ha sett altså!!!!!!!!!!!!!! Lille rosa storkoste seg, masse barn og høy lyd er midt i blinken for henne:-) Men hun sovnet ca 2 sekunder etter at vi satte henne i bilsetet:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå