Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 50 % sykmeldt og nå har jeg fått så vondt i korsryggen at jeg nesten ikke klarer å gå. Skal såklart jobbe i helga. Er det noen som vet om det går greit å ta egenmelding når man er sykmeldt?? Snakket med noen som mente at dette kanskje ikke gikk? Får jo ikke tak i fastlegen min nå på kveldstid/helg.

Håper noen vet... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

Har selv vært sykemeldt 50% en periode og det stemmer nok det at man ikke kan bruke egenmelding så lenge man er delvis sykemeldt :( Det er litt teit, men det er nå bare sånn. De gangene jeg har vært syk og vanligvis måttet skrive egenmelding, så har jeg måttet få legen til å skrive ut sykemelding for de dagene, i etterkant...

Håper helgen blir noenlunde ok likevel da :)

Lykke til!

Skrevet

Er det ikke også slik at man ikke kan bruke egenmelding før 14 dager (eller noe slikt) etter sykemeldingens opphør?

Skrevet

Om du ikke får tak i legen din hadde jeg kontaktet legevakten.... De skal vel kunne "utvide" den sykemeldingen du allerede har.

Skrevet

Var på legevakten i dag og de skrev ut en sykemelding for meg så nå er alt i orden. Nå må jeg bare være veldig forsiktig fremover så det ikke blir verre. :) Ta det helt med ro og gå med veldig små skritt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...