Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi på 8 mndr sov VELDIG dårlig i natt (og jeg sov enda verre...) I dag har hun sovet 2 lurer på 1 time og 20 minutter, som er mer enn hun pleier, og nå har hun sovet en halvtime igjen...sover enda. Hun har tatt lurene på de tidene hun pleier, men sovet lenger hver gang..

Hva er deres erfaringer? Sover de bedre på natten når de har sovet godt/mye på dagen, eller motsatt? Hun har spist masse i dag også... :)

Kjenner at jeg gruer for ny natt med byssing og skriking.. Får ingen hjelp heller siden mannen ligger med bronkitt, bihulebetennelse og feber... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke merket så veldi stor forskjell egentlig, men merker at han sover mye etter en hard natt for å hente seg inn igjen, uten at dette går utover nattesøvnen påfølgende natt:)

Skrevet

Sover hun bra på natta ellers da, eller var det bare i natt? De sier jo at mange sover litt dårligere om de f.eks holder på å lære seg noe nytt o.l. Noen tenner på gang? Olivia sover hele natta uansett, men hun har et vanvittig godt sovehjerte da. Men jeg måtte nattavvenne henne. Hun blir 9mnd på søndag.

Skrevet

Når Mina har sovet godt på dagen, så sover hun bedre ja..

Skrevet

"Søvn avler søvn" sier de på helsestasjonen. Og hos oss stemmer dette bra: når jentene mine sover bra på dagen, sover de godt om natta også :)

Skrevet

Tror det beste er å kutte ned på hvilene på dagen. Jenta mi er 10 mnd og sover hele natten. Hun får ikke sove etter klokken 4 på dagen. Ellers tar hun en hvil i 8-9 tiden på morgenen, og en litt senere i 13-14 tiden. Sover hun mer på dagen, er det garantert at hun våkner på natten..

Skrevet

Gutten min sover alltid godt på natta ( forløpig hvertfall)

Men når han sover godt på dagen er han i bedre humør og mindre grinete på ettermidag og kveld...........

Skrevet

Takk for innspill... I dag har det blitt lite soving på snuppa...og hun var mye våken i natt... Nå har hun bare sovet 5 minutter siden hun våknet halv tolv... og er rimelig trøtt... må jo legge henne nå....

Uff...håper nettene blir bedre etterhvert.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...