En Prins + Prinsesse Skrevet 30. mars 2007 #1 Skrevet 30. mars 2007 er det vanlig å begynne å bruke dem før fødselen? jeg er 32 uker og vurderer å begynne å bruke de snart... de er veldig behagelige....
snartmammapåny Skrevet 30. mars 2007 #2 Skrevet 30. mars 2007 JEg har brukt de en stund. Måtte jo kjøpe nye siden puppene vokste, så da kjøpte jeg likså godt ammebh. Like greit å kjøpe noe jeg vet jeg får bruk for også i ettertid. Vanligebher i str KJEMPE STOR får man jo bare bruk for nå i graviditeten. Men husk å kjøp de litt store, da puppene vokser litt til når melken setter inn for fuldt;) Har jeg hørt da iallefall. Og så må du jo ha plass til ammeinleggene og.
En Prins + Prinsesse Skrevet 30. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2007 ok takk!! jeg kjøpte den ene akkurat passe og den andre litt stor... håååper ikke den som er akkurat passe blir for liten når ungen kommer da!!!
snartmammapåny Skrevet 30. mars 2007 #4 Skrevet 30. mars 2007 Jeg har og en som er akkurat passe, antar at puppene minker litt når man har ammet en stund. så da passer den nok igjenn;)
SaftSuse *Overtid* Skrevet 30. mars 2007 #5 Skrevet 30. mars 2007 Er 34+1 nå, begynte denne uka ) Var så ubehagelig med bøylene i de vanlige, og siden jeg allikevel vil trenge amme-bh, kjøpte jeg det )
Gjest Skrevet 30. mars 2007 #6 Skrevet 30. mars 2007 Etter fødselen, men vil du gå med dem nå er det jo bare til å gjøre det :-) Jeg er ikke så glad i ammebh-ene så jeg vil gå med dem minst mulig, med de to andre sluttet jeg å bruke dem før jeg sluttet å amme også, når jeg gikk ned til å amme 2-3 ganger i døgnet.
En Prins + Prinsesse Skrevet 30. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. mars 2007 det begynner å bli vondt med de bøylene, så jeg lurer på om jeg skal begynne å bruke den nå snart... får gnagesår øverst på magen lissom:P hehehe
Ma-i Skrevet 31. mars 2007 #8 Skrevet 31. mars 2007 Om du får vondt av bh-en din har du feil størrelse og passform. Har ikke kjøpt ammebh denne gangen, og viurderer å ikke gjøre det, finner ingen som passer og har støtte nok. Gidder ikke å gå med slike løse myke saker uten støtte som ikke støtter pupopene, kan jo bare ta på en t-skjorte å knyte et bånd under puppene da, like effektivt. En bh er til for å støtte opp puppene og avlaste i skuldre og skal sitte godt. Bøylebh er IKKE farlig eller ubehagelig om den er riktig i størrelse og pasform. Det viktige med en bh i ammeperioden er å finne riktig passform, da formen endrer seg mere enn bare størrelsen på puppene. Har kjøpt sportsbh til å bruke om natta så det ikke blir så varmt og klamt, de transporterer jo bort svetten. Ellers har jeg kjøpt deilige bh er i strechblonde med ekstra støttepanel på siden i gode størrelser. jepp de koster, men det er verdet det, å ikke få brystbettennelser og senebetenneler og muskelknuter i rygg,nakke og skuldre. Det blir tungt nok bare å amme. men med str dd og e , så stiller jeg litt høyere krav til komfort også kansje.
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 31. mars 2007 #9 Skrevet 31. mars 2007 jeg tror faktisk ikke jeg gidder å kjøpe det..syns alle er så ekkle på osv..man mååå jo heller ikke ha det..men får vurdere det..n¨går jeg uten bh så bruker ikke no nå uansett..=)=)
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 31. mars 2007 #10 Skrevet 31. mars 2007 Brystene mine er like store nå som de var etter fødsel sist, så jeg har tatt fram de gamle ammebh'ene og bruker dem iblant. Har ikke råd til å kjøpe nye vanlige som jeg ikke får brukt etter fødselen, men spørs om jeg ikke må kjøpe større mme bh'er etter fødsel.
plutseligbolle Skrevet 1. april 2007 #11 Skrevet 1. april 2007 På Mammashop i Bergen sa de at hvis man kjøper en bh som støtter godt og som man likevel får en hånd inni, så kan den brukes når melka kommer også. Min favoritt er Amlica amme-bh i ull, som jeg har begynt å bruke nå, siden den er tusen ganger mer behagelig enn alle bh-ene mine som har blitt for små i løpet av graviditeten. For liten bh er vondt!!!!
plutseligbolle Skrevet 1. april 2007 #12 Skrevet 1. april 2007 Jeg er forresten 37 uker på vei i morra.
lillebolle83 Skrevet 1. april 2007 #13 Skrevet 1. april 2007 hvor kjøper man amme bh-er i tr.heim...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå