Gå til innhold

Jeg fikk sparken i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om jeg skal kalle det sparken da. Jeg jobber som vikar i barnehage, og har i den siste tiden gått gjennom mye privat som har gjort meg sliten og utmattet på jobb.

Har hele tiden vært åpen om dette, og ped. leder har sagt at jeg må bare ta det i mitt eget tempo.

Jeg har et langtidsvikariat, med 3 mnd kontrakt om gangen.

I dag hadde jeg møte med ped. leder, og hun sa at de ikke ville fornye kontrakten min. De mente jeg er sliten og sliter med motivasjon og at det smitter over på de andre.

Hun sa også at jeg er flink med barn, og at hvis jeg sjerpet meg, så kunne jeg kanskje komme tilbake senere.

Men hvordan kan hun gi meg sparken når hun hele tiden har støttet meg? Det ene øyeblikket er det greit at jeg er sliten og hun skjønner meg så godt, og i det andre så er det galt?

Hjelp meg å forstå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det er noen andre ansatte som har klaget til henne? Vet aldri. Men når du er sliten hele tiden, så kanskje like greit å ta en liten pause?

Skrevet

Jeg vil tro at hun virkelig forstår at du har det vanskelig, men at du slik det er nå ikke fungerer i jobben din. Ped. leder må også få barnehagen til å fungere uavhengi av hvilke problemer de ansatte har.

Hun burde kansje ha gitt deg en advarselom at du burde sjerpe deg, men det har du jo egentlig vist.

For meg høres det ut som om ped. leder egentlig liker deg og mener du kan gjøre en god jobb, men ikke akkurat nå. Det å ikke fornye et vikariat er ikke det samme som å si deg opp.

Håper du kommer deg ovenpå snart. Det blir sikkert ikke noe problem å finne en ny jobb når du får løst problemene på hjemmebane.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...