Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det med karabaten deres?? Sparker den like mye hver eneste dag?? Har hatt et par dager nå hvor jeg ikke har kjent den så mye, ellers pleier den å være veldig i aktivitet på natta. Er 28 uker nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.

jenta mi har iallefall av-og-på-dager. kjenner litt liv hver dag, men enkelte dager må jeg nesten tenke godt etter om kvelden for å huske om det har vært noe i løpet av dagen..

de siste par dagene har feks vært skikkelig rolige, nesten så rolige at jeg blir bekymret..

men våknet til morgenen i dag av en baby som hadde lagt seg på tvers i magen og gjorde hoppebevegelser ned mot madrassen!

Så så lenge du kjenner litt liv hver dag, skal du ikke være bekymret. (er jo fra uke 28 først at man skal kunne kjenne liv hver dag)

Dersom du en dag blir redd fordi det ikke har vært noe særlig med bevegelse, skal du spise noe søtt eller søtt og kaldt (som is, eller iskald søt saft) før du legger deg om kvelden, det pleier å vekke baby litt:)

Men jeg føler iallefall at lillejenta mi har dager der hun er våken og sprelsk, og dager der hun tydeligvis er opptatt av andre ting, eller bare slapper av..

er jo omtrent nå de begynner å titte rundt seg og sånn, og øver opp synet sitt, samt mer finmotoriske ting, så det kan være en av grunnene, kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...