VinterSol+2 Skrevet 30. mars 2007 #1 Skrevet 30. mars 2007 for da kommer mannen min hjem! og han skal være hjemme i tre hele uker!!!! hurra! Og noe som er enda bedre,, han klarte ikke å holde det helt hemmelig, men han har faktisk vært på babytøyshopping! Mannen min!! Helt utrolig. Nå vet jeg at han gleder seg til å bli pappa!! (ok, mannen min er typisk.. taus, traust, litt innesluttet datanerd, om dere forstår.,, at han har vært på babytøyshopping,, ALENE er jo et lite mirakel i seg selv!) GLEDER MEG TIL HAN KOMMER HJEM!! tenkte å lage i stand grillmat til han kommer hjem eller noe, må jo nyte det deilige været,, forslag til grillmat som ikke er svin eller tomat?
pitil Skrevet 30. mars 2007 #2 Skrevet 30. mars 2007 Hva med grillspyd med det du har lyst på av kjøtt, grønnsaker som paprika og champignon, kanskje noen scampi og ovnsbakte poteter...
VinterSol+2 Skrevet 30. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2007 mm.. det hørtes godt ut... kanskje med noe hviløksmarineringsgreier på? takk for tips, jeg får nok gå meg en god runde i butikken i morra! hehe *gledesegheltvilt*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå