Gå til innhold

Vi begynner å bli utålmodig!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte å få rier på tirsdag ettermiddag - ikke veldig sterke rier men de kom jevnlig med 5-7 minutter mellomrom. Termin er 2. april. Ringte sykehuset for å sjekke om det var nødvendig å komme inn men det var det ikke, sa jordmor.

Etter to dager til med jevnlige rier dror vi til sykehuset for å sjekke om noe hadde skjedd - både med meg og babyen. Babyen hadde det bra men riene var ikke sterk nok. Jordmor sjekket meg og sa at livmor var helt moden, babyen lå langt nede og at jeg hadde en åpning på 1 cm. Vi reiste hjem litt lettere - ting hadde skjedd! Etter det begynte jeg å få enda sterkere rier og de hadde 3-6 minutter mellomrom. Kl 2 la mannen min og jeg oss - riene fortsatte nesten hele natta men når jeg våknet kl. 6 så var de borte! Nå, kl. 16 har riene kommet tilbake - men ikke jevnlig. Jeg er lei!! Jeg vil at ting skal skje!

Hvis det er noen andre som kjenner seg igjen i hvordan det har forløpt seg for meg, så del gjerne erfaringen din med meg! Jeg trenger å se/høre at det er andre som har måttet vente såpass lenge også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åå, håper jeg slipper mange dager og netter med sånne for-rier! Våkna av det i natt og hadde det regelmessig i 3 timer hvor de ble litt sterkere etter hvert. Ligna veldig på begynnelsen av min forrige fødsel.. men så var de plutselig borte gitt! Akkurat som du skriver.

Dagen idag har vært en laber dag etter lite søvn og skuffelsen på toppen. Det jeg kjente har imidlertid ikke kommet tilbake, har bare "vanlige" kynnere nå.

Men, du er kanskje ordentlig igang nå!?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...