Gå til innhold

Tusen takk for klestips :D:D:D:D:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker ikke hvem som nevnte butikkene bik bok og jc.. men TUSEN TAKK :) Har naa vert ute aa kjoept meg 4 fiiiiine sommertopper.. sanne lange "tank-topper" eller hva de heter:P :P

Maatte faktisk ta paa meg den ene i butikken, foer vi gikk! Maatte bare ha den paa. Kjopte ogsaa en morsom piratbukse paa bik bok, hvit slaske god "joggebukse" aktig piratbukse :P :P Herlig :D:D

Er storfornoeyd idag.. og nyyter virkelig aa shoppe topper som viser den voksende magen min :P

Typen kommenterte faktisk etterpaa naar jeg hadde tatt paa mg topp.. "oi, magen din har vokst jooo"... :P :P Saa spoer selvfoelgelig jeg... "jeg ser ikke feit ut da..?" ... Og han: ?"Nei, gravid!! " hihii.. Elsker at magen min faktisk har begynt aa vokse slik at jeg ser gravid ut.. ikke feit ... heheh:P :P

Kooose dere i den fine veret jenter:) :) Og loep og kjoep :D:D:D

Disse toppene er heeeerlige.. og i saa nydlige farger!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med du ;)

hehe....

Jeg jobber selv på bik bok og har jo bare bik bok klær.. Buksene får jeg ikke på meg lengre (leeeenge siden de passet:)

men toppene og genserene de har der er kjempe fine og bra.... De er laaange og passer min fort voksende mage helt perfekt.. tror de vil passe hele veien ut... også er de billige da ;)

De lange singlettene heter Vop, og de genserene jeg bruker heter Run Not Sweeter, eller bare Run Not.... Ambefales....

God påske;o)

Skrevet

Hihi... kansje jeg maa ta meg en tur igjen om ikke saa lenge aa sjekke di genserene.. trenger jo gensere og, har jo bare topper naa:)

Takk for tips :)

Goood paaske :D:D:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...