lillebøllaspringmadrass Skrevet 30. mars 2007 #3 Skrevet 30. mars 2007 jeg har.. en fast jordmor jeg går til.. håper hun er der når jeg føder og
_Mita_<3 Skrevet 30. mars 2007 #4 Skrevet 30. mars 2007 Jeg har:) Men du trenger det ikke.. kan gå til lege istede.. går til begge jeg el alle 3.. jm , lege og gynekolog..hehe.. jm tar betalt for ul men ikke gynekologen min.hehe.. Men har noen venninner som ikke bruker jm.. men det bestemmer du helt selv.. syntes jm er veldig greit for de kan jo alt.. hvertfall det meste.. mer en leger gjør.. så du blir litt mer sikker på ting.. å de forklarer alltid godt hva ting er.. anbefaler jm
Snart er vi 5 "07okt" :-D Skrevet 30. mars 2007 #5 Skrevet 30. mars 2007 Jeg har ikke JM har gått til lege hele tiden men vurerer nok å ta en tur til JM nå helt på slutten ) Så sambo får spurt om det han lurer på ;o) så han føler seg litt mer involvert nå helt på tampen har bodd langt fra hverandre til nå så han her ikke fått hvert med på de andre kontrollene
mayas Skrevet 30. mars 2007 #6 Skrevet 30. mars 2007 Jeg har ikke jordmor, er ikke så enkelt å få det her i Trondheim, iallefall ikke for en litt treg trønder.....Jeg gikk heller ikke til jordmor sist gang, men føler faktisk at jeg lurer på mer denne gangen.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 30. mars 2007 #9 Skrevet 30. mars 2007 Jeg har tatt alle kontroller med unntak av den første hos jordmor. Skal ta neste hos lege også, men jeg synes det er koselig å gå til jordmor jeg. Hun er litt mer genuint opptatt av babyen i magen enn hva legen er.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 30. mars 2007 #10 Skrevet 30. mars 2007 Jeg har ikke fast jordmor. Her går man til den som tilfeldigvis er på vakt den dagen man har time.
Bergene Skrevet 30. mars 2007 #11 Skrevet 30. mars 2007 Ja jeg har bare gått til jm, hun er så hyggelig =). Hun må jo nesten kaste meg ut derifra, hehe neida ikke fult så ille, men :-P.
Bergene Skrevet 30. mars 2007 #12 Skrevet 30. mars 2007 Ja unntatt den første kontrollen, da var jeg hos legen.
Gjest Skrevet 30. mars 2007 #13 Skrevet 30. mars 2007 Jeg har en fast JM... har vært hos legen også, men synes det har vært greiest med JM da det er det eneste de jobber med i forhold til legene som har masse annet å holde hodet kaldt i også..
En Prins + Prinsesse Skrevet 30. mars 2007 #14 Skrevet 30. mars 2007 jg har en jordmor =) har ikke vært hos legen annet enn første sjekken bare!!
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 30. mars 2007 #15 Skrevet 30. mars 2007 Har også fast jordmor, men eg like legen min bedre så eg e også på kontroll der av og til:)
SaftSuse *Overtid* Skrevet 30. mars 2007 #16 Skrevet 30. mars 2007 Jeg har fast jordmor ) Går annenhver gang til lege og jordmor, trives best hos jm, har bedre tid og mer peiling på hva som faktisk skjer når man er gravid ) Har mannlig lege da, så det er jo naturlig athan ikke har prøvd å være gravid,hehe )
Jente1980 Skrevet 30. mars 2007 #17 Skrevet 30. mars 2007 Har hatt fast JM og har vekslet mellom henne og fastlegen min. Annenhver gang! Har min (forhåpentligvis!!) siste kontroll nå på mandag hos lege... Så satser jeg på å treffe JM mi på vakt på føden når jeg skal føde! Har en sånn delvis avtale med knøttet vårt om nårtid h*n kan komme ut, hihi...
Gjest Skrevet 30. mars 2007 #18 Skrevet 30. mars 2007 jeg hadde en fast jm fram til uke 25 ca.. da sluttet hun!! og det blir ikke ansett noen ny før 10 april, jeg har termin 22 april.. hehe. håper eg får tid til å stikke innom en liten tur før snuppa vil ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå